Øv Øv
Fra : Heidi Jensen

Dato : 19-05-05 16:55

Hej

Nu har vi rigtig længe været på udkig efter den helt rigtige Bearded Collie
tæve, fra de helt rigtige linjer - og fandt den endelig... Hun var blevet
sat til d. 30 Maj, så den sidste 1,5 måned har været ret så lang.... Fik så
lige i dag en mail om at Nova har tabt alle hvalpene.... Hvor ærgeligt
altså... Vi var ellers sikre på, at der var nogle, for hun har været
scannet, men ved godt at man ikke kan regne med det!... Men nu... hmm hvor
trist! Så nu må vi på jagt igen, gider bare ikke gå på kompromi med
linjerne, da jeg ved hvad jeg vil have, og dem er der ikke for mange af!

Venlig Hilsen/ Best Regards
Heidi Jensen
www.hot-newlife.dk