Hund der onanere *G*
Fra : Melanie

Dato : 19-05-05 16:14

Hej Ng

Har snakket med noget svigerfamilie om hunde. Der var nogen der har en hund
de har hentet på internat, som desværre onanere. Det er en hanhund, der
slikker sig selv omkring 4 gange om dagen og får "den hvide klat" i hovedet
hver gang. Bagefter bliver den helt salig. De første gange syntes de at det
var da meget skægt et eller andet sted, men nu er det altså for meget. Hvad
kan de gøre for at det stopper? Hvorfor gør den det? Svar selv på flere
spørgsmål herom.
Det er ikke en joke, desværre.

Mvh Melanie

Fra : Lars Stokholm

Dato : 19-05-05 17:50

Melanie wrote:

> Hvad kan de gøre for at det stopper?

Er det et problem eller er det bare fordi ejerne synes det er
mærkværdigt?

> Hvorfor gør den det?

Fordi den er blevet seksuelt misbrugt som hvalp. Duh, den kan
vel lide det?

Fra : Melanie

Dato : 19-05-05 17:54

"Lars Stokholm" <stokholm@despammed.com> skrev i en meddelelse

> Er det et problem eller er det bare fordi ejerne synes det er
> mærkværdigt?

Det er begge dele. De er stært religiøse, derfor er det meget pinligt. Det
er heller ikke så lækkert at kæle en hund der har spærm i hovedet mm,
hvilket er tilfældet.

> Fordi den er blevet seksuelt misbrugt som hvalp. Duh, den kan
> vel lide det?
Det er da ikke normalt vel? Ingen af os har hørt om det før.

Mvh Melanie

Fra : Kim Christensen

Dato : 19-05-05 19:19

> [...]
pinligt. Det
>er heller ikke så lækkert at kæle en hund der har spærm i hovedet

Herrens veje er uransagelige....
Den der "hvide klat" er ikke sperm (det her klart som vand hos hunde)
men derimod betændelse. Er der så meget at hunden ligefrem får det i
hovedet, så lyder det mere som en solid forhudsbetændelse, hvilket
meget vel kan være årsagen til at hunden slikker sig.

Så de kære disciple må til dyrlægen og forklare at der er noget
galt med den der unævnelige tingest hunden har siddende på maven.....
Ja, man kan jo også selv gøre noget ved det, uden dyrlæge.

Hilsen Kim

Fra : Snasse

Dato : 19-05-05 20:10

"Melanie" <melanie@din_fake_ven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> meget. Hvad kan de gøre for at det stopper? Hvorfor gør den det? Svar selv

Hej Melanie

Jeg har selv en hund der onanere. Det startede lige efter hendes første
løbetid. Hun sidder op i hendes kurv, læner sig op af den og kører forbenene
på hendes kønsåbning eller hvad man nu kalder det. Bagefter bliver hun helt
glad, farer rundt i kurven og bider sig selv i halen og bagbenene og siger
mærkelige lyde. Det er tydeligvis noget hun synes er godt.

Kan ikke fortælle dig hvorfor de gør det, jeg selv har valgt ikke at gøre
noget ved det.

--
Susanne
www.millepigen.dk

Fra : Fassen

Dato : 20-05-05 08:36

"Snasse" <vick@SLETget2net.dk> wrote in message

> [...]
> godt.
>
> Kan ikke fortælle dig hvorfor de gør det, jeg selv har valgt ikke at gøre

Jeg har en venninne som har en Vorsteher hann på 3-4 år. Han har onanert
jevnlig siden han kom i puberteten. Dessverre er heller ikke han særlig
diskret, så de sender han til et annet rom for å gjøre det han "må".

Roxanne

Fra : jopa

Dato : 20-05-05 09:17

Fassen skriblede bla:

> [...]
> onanert jevnlig siden han kom i puberteten. Dessverre er heller ikke
> han særlig diskret, så de sender han til et annet rom for å gjøre det
Gad vide om der findes en oppustelig hunhund

--

Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Tina

Dato : 22-05-05 20:17

"jopa" <john@zora.invalid> skrev i en meddelelse
> Fassen skriblede bla:

> Gad vide om der findes en oppustelig hunhund

Man kan ind imellem købe oppustelige lolita får på QXL måske dte var
noget*G*

Fra : jopa

Dato : 22-05-05 20:22

Tina skriblede bla:

> Man kan ind imellem købe oppustelige lolita får på QXL måske dte var
> noget*G*

Jeg kan kun tilføje at rigtige mænd også tager en spiller i ny og næ
Så hunden er nok ikke så speciel enda

--

Mvh.John
www.john.jp-web.dk