Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Bedste fremkaldelse af digitalbilleder
Fra : Morten S Hansen

Dato : 19-05-05 11:44

Hej NG!

Hvor finder jeg den bedste (billigste!) udbyder til at lave papirbilleder af
mine digitalfotos??
Det er ligemeget om det er internet, rigtig forretning eller en
kombination...

For mig er prisen ret afgørende, men kvaliteten skal selvfølgelig være
acceptabel.
Send gerne flere links - både de billige og dem med høj kvalitet...

på forhånd tak /morten

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 19-05-05 11:48

Morten S Hansen wrote:
> Hvor finder jeg den bedste (billigste!) udbyder til at lave papirbilleder af
> mine digitalfotos??

Har du prøvet google?

--
Thomas Schreiber
http://gallery.schreiber.se

"Shut down your computer and go out and plant a tree"

Fra : Morten S Hansen

Dato : 23-05-05 11:55

"Thomas Schreiber" <REMOVEnews@schreiber.se> skrev i en meddelelse

> Har du prøvet google?

Nej ikke i dette tilfælde. Og har heller ikke tænkt mig at gøre det.

Google vil jo bare give mig en opremsning af alle danske udbydere -
selvfølgelig pagerank'et - men uden mulighed for at se hvad der er
anbefalelsesværdig.
Jeg søger en subjektiv vurdering fra folk der har prøvet lidt forskelligt og
spørger der for her.
Morten

Fra : Thomas

Dato : 19-05-05 12:03

Morten S Hansen wrote:
> [...]
> acceptabel.
> Send gerne flere links - både de billige og dem med høj kvalitet...

Jeg har før brugt pixum.com. Synes prisen er fair, og kvaliteten kunne
der ikke røres ved i mine øjne.

Thomas

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 19-05-05 12:38

"Morten S Hansen" <undertegnede@SLETmail.dk> wrote

http://digifotopriser.dk/

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 19-05-05 15:49

In article <428c6dd3$0$79456$14726298@news.sunsite.dk>, Morten S Hansen wrote:
> [...]
> acceptabel.
> Send gerne flere links - både de billige og dem med høj kvalitet...

En god printer har langt større gamut end onlinefremkaldelserne.

Fra : Dan Andersen

Dato : 19-05-05 18:10

"Morten S Hansen" <undertegnede@SLETmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Prøv www.digitalshoppen.com - der printer på Fuji Proff. papir - billeder
> hentes i Super Brugsen eller Kvickly og betales først da.
Prisen er 1 kr. for 10x15 og 20 kr. i startgebyr...

I Netto printes også på FUJI Proff. papir - prisen er her 0,95 og lidt
mindre startgebyr..

Kan meget anbefale Digitalshoppen...

Mvh. Dan

Fra : Tommy Jørgensen

Dato : 21-05-05 14:52

Jeg kan kun anbefale Kvickly/Superbrugsen! Har testet op mod et par af de
andre (føtex/bilka osv), og kvaliteten er altså bedst. www.digitalshoppen.dk

Det er godt nok noget tid siden, og det kan jo være de har forbedret sig...

Husk at vælg "Optimering" fra hvis du selv retter farverne til på dine
billeder!

MVH Tommy

Fra : Morten S Hansen

Dato : 23-05-05 12:34

"Tommy Jørgensen" <tommyhj@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sig...
>
> Husk at vælg "Optimering" fra hvis du selv retter farverne til på dine

Tak for tippet - den prøver jeg.

Morten