nokia 6230I problemer!!! HJÆLP!
Fra : Nikolai R. Jensen

Dato : 19-05-05 09:45

Hey.

jeg er den glade ejer af en nokia 6230I men der er lidt problemer med
den.....

hvs jeg skriver en besked og laver 3x . efter et ord fryser den. altså fx
hej med dig går det godt? eller... så fryser den hvis jeg stopper ved de 3
punktumer. nogen gange gør den det også hvis jeg laver flere men altid hvis
jeg stopper ved 3.

udover dette så tager den en 4-5 timer at lade op og den holder kun strøm i
24 timer og der har jeg måske skrevet en 100 sms og snakket i 10 min. er det
normalt?

udover dette har jeg et baggrunds billede på men cirka en gang om dagen
forsvinder det og der blive hvid baggrund og jeg skal aktivere det igen.

hvad skal der til for at få de ting iorden? ny siftware? eller en hammer? :)

--
Mvh.
Nikolai R. Jensen

VIND bilstereo for OVER 10.000 kr.
http://www.go-loud.dk/forum1/topic.asp?TOPIC_ID=90
www.go-loud.dk <--- Danmarks Billigste Bilstereo!
www.go-loud.dk/forum1 <--- Go-lou´d.dk´s forum
www.minvogn.dk <--- Min egen bil og bilstereo opbygning.
Tlf.:23420653 Fax.:75520638

Fra : Per Krabbe

Dato : 19-05-05 21:24

"Nikolai R. Jensen" <nikolai@go-loud.dk> skrev i en meddelelse
> hvad skal der til for at få de ting iorden? ny siftware? eller en hammer?
:)

Hvis du har købt den et autoriseret sted og det har du naturligvis.....

Så vil jeg foreslå at du tager kontakt til sælger - jeg er sikker på at han
er lydhør over for dine problemer.

Fra : Nikolai R. Jensen

Dato : 20-05-05 12:17

hej.

den fik ny software og nu kører den bare!!!

men batteriet hænger stadigvæk lidt... men den får lige 14 dage mere...
virker det ikke der brokker jeg mig:)

Fra : Per Krabbe

Dato : 21-05-05 08:12

> [...]
>
> den fik ny software og nu kører den bare!!!
>
> men batteriet hænger stadigvæk lidt... men den får lige 14 dage mere...

Ja men gør det der hvor du har købt den - det er nok det rigtigste.