.jar til min SE k700i
Fra : Sofus

Dato : 19-05-05 06:44

Hej

Hjælp mig lige her folkens !!!

Det ligger sådan at jeg har investeret i en SE K700i tlf og den er fed nok.
Jeg ville dog gerne have mig nogle spil i den, men var for nærig til at købe
dem til +20.- pr stk. Derfor fandt jeg en fil med en masse af de nyeste
spil. disse ligger i et format som dette ***.jar og disse har jeg så
overført til min tlf via e-mail og gemt dem i min spil mappe på tlf.
Spillene virker også perfekt de første 2-3 gange men så begyngynder det
underlige... 4 gang man starter spillet kommer java logoet op kort, og
derefter skriver den "ugyldigt program" og hopper tilbage til spil mappen...

er det en form for beskyttelse, og kan jeg gøre noget ved det ?

m.v.h.

Jesper Nielsen

Fra : TS

Dato : 19-05-05 07:02

Derfor fandt jeg en fil med en masse af de nyeste
> spil. disse ligger i et format som dette ***.jar og disse har jeg så
> overført til min tlf via e-mail og gemt dem i min spil mappe på tlf.

Kan det tænkes ar *.jar filer kun kan benyttes på nokias telefoner? *.jar
filer bruges ihvertfald til Nokia, men som hovedregel følger der også en
*.jad fil med, altså to filer skal overføres.

Fra : Sofus

Dato : 19-05-05 09:23

hej

"TS" <ingen@ingen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> filer bruges ihvertfald til Nokia, men som hovedregel følger der også en
> *.jad fil med, altså to filer skal overføres.
Næ der er nu kun 1 *.jar fil i arkivet, og den virker jo som sagt de første
3-4-5 gange man starter filen op !!

m.v.h.

Jesper

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 19-05-05 21:40

Hej

> Kan det tænkes ar *.jar filer kun kan benyttes på >nokias telefoner? *.jar
> filer bruges ihvertfald til Nokia, men som hovedregel >følger der også en
> *.jad fil med, altså to filer skal overføres.

SE kan godt benytte *.jar filer, uden *.jad.

MvH
Mikael

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 20-05-05 02:56

On Thu, 19 May 2005 08:01:41 +0200, TS wrote:

> Kan det tænkes ar *.jar filer kun kan benyttes på nokias telefoner? *.jar
> filer bruges ihvertfald til Nokia, men som hovedregel følger der også en
> *.jad fil med, altså to filer skal overføres.

..jar er et javaarkiv og er faktisk bare en zip fil med java klasser og
lign. nødvendigheder. Med andre ord, .jar er IKKE en Nokia opfindelse.

--
mvh Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/