Missepasser søges !!
Fra : Sus@nne

Dato : 18-05-05 20:58

Hej Alle

Jeg syntes det er en rigtig kanon ide´... så jeg tillader mig at abe dig
efter, håber ikke du bliver fornærmet over det ;0)

Jeg kunne også godt bruge sådan en person, når vi er bortrejst i
weekenderne... Indtil nu har jeg ellers haft min hjemmeboende søn til at
klare opgaven, men han har fundet sig en kæreste i den anden ende af landet,
og er derfor også bortrejst i nogle af weekenderne..

Problemet er bare at jeg nok bor i den " forkerte " ende af landet... Jeg
bor i Sønderjylland, nærmere betegnet Rødekro Kommune.... Hvis der, stik mod
alle odds, skulle være en person der har tid og lyst til ovenstående hører
jeg meget gerne fra dig....

Det drejer sig om 2 huskatte og 1 Norsk skovkat...

Mange kattehilsner
Susanne

Fra : taina

Dato : 18-05-05 23:21

"Sus@nne" <jensenssnabelatdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
mod
> alle odds, skulle være en person der har tid og lyst til ovenstående hører

I selve Rødekro? I "gå med rollator"- afstand fra centrum?

mvh. tina

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 19-05-05 07:42

> Hej Alle
>
> Jeg syntes det er en rigtig kanon ide´... så jeg tillader mig at abe dig
> efter, håber ikke du bliver fornærmet over det ;0)

Nej, selvfølgelig ikke. Måske vi skulle lave et kæledyrsejere netdating site
til at skabe kontakerne
Håber i finder jer en sitter

Hilsen Nina