Snydt af DyreSygekassen Danmark
Fra : Pwh

Dato : 18-05-05 20:09

Som nogle her i gruppen ved blev min Angel stereliceret
for et par mdr siden og hendes sygning sprang op igen så
hun akut måtte rimpes sammen en gang mere.
Det var min skyld da jeg lod hende lege for meget men dyrelægen
var alligevel så flink at deles om regningen.
Dyresygekassen Danmark skriver tydeligt i deres betingelser at de
ikke betaler for sterelicationen/kastraktion af hunde, men jeg prøvede
alligevel at sende regningen for resutureringen ind til dem.
De ringede så til mig for at hører hvorfor Angel var blevet syet og
jeg forklarede dem sagens sammenhæng og sagde at jeg godt vidste
at de ikke dækkede for selve sterelicationen men at jeg var i tvivl
om de dækkede for en resuturering af sammen.
Jeg modtog så idag en check fra dem sammen med et brev om at de
naturligvis dækkede for det, havde de skrevet at de ikke dækkede
havde jeg fuldt accepteret det, jeg havde faktisk ikke forventet at
få en krone fra dem da en sterelication er undtaget i deres regler.
Så jeg føler mig naturligvis snydt da jeg ikke havde regnet
med at få noget fra dem

/Jens

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 18-05-05 21:03

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote in message

> Så jeg føler mig naturligvis snydt da jeg ikke havde regnet
> med at få noget fra dem

Det må du skynde dig at fortælle DKK det er vand på deres mølle... *G*

Kim

Fra : Pwh

Dato : 18-05-05 22:01

> Det må du skynde dig at fortælle DKK det er vand på deres mølle... *G*
>
> Kim

Ja, episoden står lidt i kontrast til Hansen's advarsel til Benny

/Jens (som nok bliver hængende hos Danmark lidt endnu)

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-05 21:06

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Så jeg føler mig naturligvis snydt da jeg ikke havde regnet
> med at få noget fra dem

*G* Sådan kan det gå ;)

Tina

Fra : Leyna

Dato : 18-05-05 22:48

On Wed, 18 May 2005 21:08:36 +0200, "Pwh"
> [...]

>få en krone fra dem da en sterelication er undtaget i deres regler.
>Så jeg føler mig naturligvis snydt da jeg ikke havde regnet

Det skal du omgående klage over! Hvad er meningen?

Fik selv for nylig en regning fra et firma, hvor de havde været så
venlige at give mig 10% rabat. I det medfølgende brev håbede de ikke
at det gjorde noget. Ja, sådan stod der rent faktisk, så jeg klagede
naturligvis og forlangte at betale mindst 10% OVER prisen. *LOL*
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Pwh

Dato : 19-05-05 08:43

> Det skal du omgående klage over! Hvad er meningen?

Ja hvad skal man ikke finde sig i efterhånden
Næh jeg skrev indlægget fordi der et par gange har været angreb
på sygekassen hvor de er blevet udråbt som svindlere.
Så synes jeg det var mest fair at der også kom en historie fra hverdagen
og ikke bare de tomme rygter som der ellers har verseret.

/Jens

Fra : Benny Mortensen 9700

Dato : 19-05-05 08:50

> [...]
> få en krone fra dem da en sterelication er undtaget i deres regler.
> Så jeg føler mig naturligvis snydt da jeg ikke havde regnet

Hej Jens

Ja man får helt ondt af Hundesygekassen Danmark, fordi de ikke kan reklamere
i Hunden.....
Men jeg må indrømme, at jeg får endnu mere ondt af Nord Forsikring, for selv
om de kan, så er det eneste vi har hørt til og om dem herinde, deres klagen
og sukken, og det er nødt til at klage til DKK for at få deres navn nævnt.
Så endda sammen med, at prøve at sætte Hundesygekassen i et dårligt lys, ved
at sætte en advarsel mod dem, på DKK's hjemmeside.

Helt ærligt, det burde DKK kunne have håndteret bedre. Men det bekræfter
bare dem som påstår, at man kan godt råbe højt i DKK, men vil man ikke
smides ud, så skal man lade være.

Måske Nord Forsikring trænger til nogle tilfredse kunder.... For selv om jeg
vist har skudt godt på dem, " Endda helt uden at kende dem " er der ikke en,
der har taget dem i forsvar.... Det bestyrker min mistanke.... De er godt
nok ikke særligt kendte )...

Til Hundesygekassen Danmark, kan jeg da kun sige .... " Godt gået "...
Keep up the good work....

M.V.H.....Benny..

Fra : Pwh

Dato : 19-05-05 09:06

> Til Hundesygekassen Danmark, kan jeg da kun sige .... " Godt gået "...
> Keep up the good work....
>
> M.V.H.....Benny..

Jeg kan ikke lade være med bagefter at sidde med den mistanke at hvis
det havde været et alm forsikringsselskab så havde de snoet sig uden om.
Jeg sagde jo til hende fra Danmark at jeg godt vidste at sterelication var undtaget,
så de kunne uden probs have sagt at den fest ville de ikke bidrage til med en krone.
Men da det kun kostede et frimærke at sende regningen ind til dem syntes jeg
alligevel at det var forsøget værd, jeg mener nemlig at kunne huske at du også engang
havde fået dækning for en skade som du ikke havde regnet med var dækket.

/Jens

Fra : Benny Mortensen 9700

Dato : 19-05-05 12:13

> [...]
også engang
> havde fået dækning for en skade som du ikke havde regnet med var dækket.

Tja, jeg tror faktisk ikke, at hvis man slavisk skulle følge betingelserne,
at jeg havde ret til ret meget. Men der var ingen spørgsmål, der kom bare
en check. Jeg tror det hænger lidt sammen begrebet " Sygekasse ", i stedet
for " Forsikring " Er der godt med penge i kassen, så dækkes der måske et
par ting ekstra, men har det været et dyrt år, så følges reglerne lidt
strammere. Igen med dette for øje, at det skal ikke nødvendigtvis give
overskud, det skal bare løbe rundt. Så i modsætning til et Forsikrings
selskab, så kommer de gode år, os tilgode, og ikke nogle aktionærer.

M.V.H.....Benny..