Slette enkelte indlæg i diskussionsforum?
Fra : David Schjelde

Dato : 31-05-01 11:03

Hejsa

Jeg har lavet et disk. forum i FP2000 ifm. min side og ville høre om det er
muligt at slette udvalgt indlæg, fremfor at skulle overskrive hele filen og
dermed slette alle indlæg.

Mvh
David

Fra : Ulrik Friis

Dato : 01-06-01 16:48

"David Schjelde" <dauis@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> muligt at slette udvalgt indlæg, fremfor at skulle overskrive hele filen

Du kan gå online på dit websted og åbne filen der og redigere.

mvh
Ulrik

Fra : David Schjelde

Dato : 08-06-01 11:21

"Ulrik Friis" <ulrikx@friis.as> wrote in message
> [...]
> er
> og
>
> Du kan gå online på dit websted og åbne filen der og redigere.

Øhh hvordan går jeg det?

Kan det gøres uden at ødelægge FP ext. som min udbyder kræver penge for at
genoprette?

Mvh
David

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 08-06-01 20:41

> Øhh hvordan går jeg det?
>
> Kan det gøres uden at ødelægge FP ext. som min udbyder kræver penge for at
> genoprette?

Ja, det kan du godt - i øvrigt hvis din udbyder kræver penge for at
genoprette noget, der snildt kan gøres pr. automatik med en scriptfil, så
skift udbyder - f.eks. til World Online. Du kan her få både med og uden
Webhotel muligheden for at oprette og nedlægge frontpage ext. automatisk.

Det er nok den billigste webudbyder i landet -også med webhoteller og
domænenavne, så...

--
ahw