Hvalpemotivation/-træning i Odense?
Fra : Ukendt

Dato : 18-05-05 19:00

Hej!
Jeg får min dejlige Beagle her om 14 dage, og leder i den forbindelse efter
et hvalpemotivationkursus eller et hvalpetræningskursus. Er der nogen der
ved om nogle? Hele Fyn kan bruges.

M.V.H.

Gerner

Fra : Anne Marie

Dato : 18-05-05 19:20

Hej.

Her er et par links til dig, som måske kan bruges:

Dansk civile hundeførerforening http://www.dch-odense.dk/index_8.htm

Beagleklubben: http://www.beagleclub.dk/regioner/Regionsstof.asp?Region=Fyn

Rigtig god fornøjelse

Hilsen Anne Marie

Fra : Simon

Dato : 19-05-05 11:17

M&G" <MichaelATodc.dk> wrote in message
> [...]
> efter et hvalpemotivationkursus eller et hvalpetræningskursus. Er der
> nogen der ved om nogle? Hele Fyn kan bruges.

Hej

Tillykke med hvalpen!

DKK kreds 3 har hvalpemotivation på Dyrskuepladsen og i Højme - begge steder
er der løbende opstart, dvs. så snart der er tilmeldinger nok til et hold,
starter det

Indtil der starter et hold er der i Fåborg hvalpelegestue, som er et nyt
tiltag DKK har sat i gang - her mødes de helt små hvalpe til "uforpligtende"
leg. Der foregår ikke egentlig træning, men en hvalpeinstruktør er tilstede.

http://www.dkk-kreds3.dk/

-Trine

Fra : Karin

Dato : 19-05-05 18:57

M&G wrote:

> [...]
> et hvalpemotivationkursus eller et hvalpetræningskursus. Er der nogen der

Hej!

Prøv http://www.hunderespekt.dk/

Træneren er veluddannet, og der anvendes positiv forstærkning - altså
ingen straf/ubehageligheder

Venlig hilsen
Karin

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-05 21:31

Mange tak for alle jers svar! Det er lidt at gå i gang med, (og gå til *S*)

G&M