Firefox opfører sig underligt ...
Fra : Bo Bach Jensen

Dato : 18-05-05 17:59

Hejsa ...

Jeg er en glad bruger af Firefox, men de sidste 2 dage har min FF mildest
talt opførst sig underligt. Hvis jeg forsøger at komme ind på diverse sider,
så sumper FF bare derhen ad, og intet sker. Andre sider kommer næsten med
det samme, men de sider er sgu i undertal. Problemet er startet her igår, da
maskinen blev startet op som sædvaneligt, ingen fejl der .. Men da jeg
forsøgte at surfe ..tjaa.

Jeg har scannet for Adware/Malware samt virus. Der blev fundet et par viraer
i java mappen, de blev fjernet, FF blev så atter afinstalleret og mappen
inde i application data blev slettet, samt en ny version, denne gang den
engelske 1-04 blev smidt ind, men intet har hjulpet.

Surfer jeg med IE, kommer alle siderne uden problemer, det er kun FF det er
galt med, og det er mildest talt møghamrende irreterende.

Maskinen er en 3200+, med WinXP Pro, samt SP2, håber i kan hjælpe mig ...

Bo Bach Jensen

"I saw Discovery channel the other night. Apparently a mockingbird steals
songs from other birds ... I didn't know they had Napster."
Jay Leno - The Tonight Show

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-05 18:06

Bo Bach Jensen wrote:
> [...]
> maskinen blev startet op som sædvaneligt, ingen fejl der .. Men da jeg

Prøv at cleare din cache - ved godt det lyder lidt for simpelt, men
faktisk hjælper det ret tit for mig hvis der er nogen problemmer. Tit
ligger der jo alt muligt ravelse derinde og nogle gange større filer,
der kan få browseren til at opføre sig lidt mærkeligt.

Gå ind i Tools->Options->Privacy og klik på clear ud fra der hvor der
står cache.

Fra : Bo Bach Jensen

Dato : 18-05-05 18:07

"Ulrik Skovenborg" <"skovenborg hos gmail dot com"> skrev i en meddelelse

> [...]
> ligger der jo alt muligt ravelse derinde og nogle gange større filer, der
> kan få browseren til at opføre sig lidt mærkeligt.

Ups ... det glemte jeg vidst lige at nævne, at det har jeg gjort :)

Fra : BJ Denmark

Dato : 20-05-05 12:04

Bo Bach Jensen wrote:
> [...]
> Problemet er startet her igår, da maskinen blev startet op som
> sædvaneligt, ingen fejl der .. Men da jeg forsøgte at surfe ..tjaa.

Et skud i tågen: Jeg havde et lidt lignende problem, hvor det viste sig, at
jeg havde slået java fra:

Funktioner -> Indstillinger -> Webmuligheder -> "Tillad javascript", slå
til....?

--
BJ Denmark

Jeg har endnu tilgode at se den dag, hvor argumentet "Du er en idiot"
får nogen til at indse, at de ikke har ret.

Fra : Bo Bach Jensen

Dato : 20-05-05 12:15

"BJ Denmark" <news@klog.dk> skrev i en meddelelse
> Et skud i tågen: Jeg havde et lidt lignende problem, hvor det viste sig,
> at
> jeg havde slået java fra:
>
> BJ Denmark

Desværre ... ej heller det hjalp :)

Nu har jeg skiftet firefox ud 3 - 4 gange, først med en 1.04 dansk, så en
1.04 engelsk, og nu kører jeg en 1.03 engelsk .. og problemet eksisterer
stadig.

Visse sider kommer fint frem, andre ligger dn ebare og loader og loader ...
uden at der sker en skid.
Visse sider kommer halvejs frem, men mangler billederne feks. Beder jeg så
FF om at stoppe, og reloade, så kommer billederne også med.

Alt ialt en mærkværdig opførsel fra FF's side, jeg har kigget en smule
rundt, og det ser ud til at FF mister forbindelsem til nettet og derfor ikke
kan finde ud af at loade siderne.

Well .. det ender sgu nok med at jeg hopper tilbage til IE, hvor lidt jeg
end bryder mig om det, men den fungerer 100% endnu(hvis man kan sige det om
IE), ihvertfald hvad der angår det at hente og vise siderne :)

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 20-05-05 12:50

"Bo Bach Jensen" <bachy@nopost.dk> posting:

Hvad var der galt med Opera? (http://www.opera.com)

--
What is life, except excuse for death,

http://www.opera.com/products/desktop/compare/

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 20-05-05 13:05

BJ Denmark skrev:

>Et skud i tågen: Jeg havde et lidt lignende problem, hvor det viste sig, at
>jeg havde slået java fra:

Sidebemærkning:
Java og JavaScript er to helt forskellige ting. Det kan virke
forvirrende hvis man blander de to betegnelser.

--
Bertel