Hvad er den nyeste software til T630?
Fra : mtc

Dato : 18-05-05 17:45

Hej,
Jeg har en SE T630, som jeg synes er begyndt at blive lidt langsom og som
ind imellem fryser.
Jeg tænkte jeg kunne få en nyere software i.
Den der er i hedder 'R4COO3' er der en nyere?

På forhånd tak Maria

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 19-05-05 19:27

mtc wrote:
> [...]
> ind imellem fryser.
> Jeg tænkte jeg kunne få en nyere software i.
> Den der er i hedder 'R4COO3' er der en nyere?

Min hedder R6C005. Sidst jeg prøvede at få opdateret min, fik jeg at
vide at det var den nyeste jeg havde. Det er dog flere måneder siden,
efterhånden. Har dog ikke kunne finde nogen nyere på nettet heller.
Jeg prøvede at få det gjort i en butik der ligger ved banegården i
Århus(kan ikke huske hvad den hedder) De ville gøre det gratis bare man
havde kvittering på telefonen.

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || http://drik-øl.dk

Fra : mtc

Dato : 20-05-05 13:26

"Bjarke Ravn-Jonsen" <usenet@mandril.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Tak for svaret, jeg vil tage op på Hovedbanen med min og se hvad de kan gøre

VH Maria