Mark knopfler
Fra : Jesper Mathiesen

Dato : 18-05-05 16:56

HEJ

Ovenpå en GENIAL Mark knopfler koncert i Forum KBH. vil jeg høre om der er
nogle, som ligger inde med billeder fra denne koncert..

For der var altså en del derinde som tog billeder.. Er der nogle, som ligger
inde med disse billeder?

Fra : Martin Mogensen

Dato : 20-05-05 10:16

"Jesper Mathiesen" <mathiesen@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogle, som ligger inde med billeder fra denne koncert..
>
> For der var altså en del derinde som tog billeder.. Er der nogle, som

Jo da, du kan tage et kig på www.martins-webdesign.dk
Er der så nogen der har en sætliste fra selvsamme koncert?

Martin

Fra : Peter Jensen

Dato : 20-05-05 19:29

http://www.local-hero.org/php/ontour2/voirconcertstournee.php?idtour=20050