MP3-lydfil i FP2003
Fra : Carlsen

Dato : 18-05-05 15:58

Hej NG...

Jeg forsøger at indsætte en mp3-lydfil til min hjemmeside:

[egenskaber for side] - [Gennemse baggrundslyd] - [alle lydfiler]

....mit problem er at jeg ikke får vist mp3-format-filer? Hvad kan/skal jeg
gøre?

-LC

Slet FJERN fra min e-mail adresse ved svar.
Remove FJERN from my e-mail address when replying.
Enlevez FJERN de mon adresse électronique pour me répondre.

"Nogen har alt,
men det er også alt hvad de har".

Fra : Soren Vittrup

Dato : 19-05-05 07:25

"> ...mit problem er at jeg ikke får vist mp3-format-filer? Hvad kan/skal
jeg
> gøre?
>
> -LC

Jeg mener du skal lægge lydfilen op på serveren og dernæst lave et hyperlink
til den...

Søren
www.audioteket.dk
www.audiocompagniet.dk

Fra : Carlsen

Dato : 19-05-05 08:29

Soren Vittrup wrote:
> Jeg mener du skal lægge lydfilen op på serveren og dernæst lave et
> hyperlink til den...

Det prøver jeg...

-LC