Nokia 6230i - Intelligent ordbog?
Fra : agent@llz.dk

Dato : 18-05-05 12:02

Ikke i forhold til min gamle Nokia 6150i, som kunne det der..

Hvis jeg skriver 'Hej der, hvordan går det?' får jeg:
'Gel des, hvordan has dev?'

Skal den det?? Det gjorde den gamle sq ikke

-henrik

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 18-05-05 13:33

I meddelse: 058m81l7v1s52oig2vthnoij517mfoduho@4ax.com,
griflede agent@llz.dk:
> Ikke i forhold til min gamle Nokia 6150i, som kunne det der..
>
> Hvis jeg skriver 'Hej der, hvordan går det?' får jeg:
> 'Gel des, hvordan has dev?'

Du skal vel bare lige slå ordbogen til... Når du er inde i skriv beskeder,
tryk valg, vælg ordbog og dansk... så skal du bare se

Hygge...
Daniel

Fra : -h

Dato : 18-05-05 22:09

On Wed, 18 May 2005 14:33:05 +0200, "Daniel Alstrup" <4junk@FJERNc.dk>
wrote:

>Du skal vel bare lige slå ordbogen til... Når du er inde i skriv beskeder,
>tryk valg, vælg ordbog og dansk... så skal du bare se
>
>Hygge...
>Daniel

Selv hygge Det havde jeg sådan set allerede gjort - men kun på
MMS-delen... LOL

Tak for Jeres input.

-henrik

Fra : Jesper

Dato : 18-05-05 19:37

On Wed, 18 May 2005 13:02:08 +0200, agent wrote:

> [...]
>
> Hvis jeg skriver 'Hej der, hvordan går det?' får jeg:
> 'Gel des, hvordan has dev?'
>
> Skal den det?? Det gjorde den gamle sq ikke

Det er fordi den er sat til jysk. Den skal bare skiftes over til
københavnsk

Fra : -h

Dato : 18-05-05 22:04

On Wed, 18 May 2005 20:37:20 +0200, Jesper <no@spam.dk> wrote:

>Det er fordi den er sat til jysk. Den skal bare skiftes over til
>københavnsk

Ha! Som I dog kan Det med dansk er 'en god ting' (TM)

-henrik