Missepasser søges
Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 18-05-05 10:28

Hej alle

Skulle der sidde en lille kattehusalf her i gruppen og læse med?

Jeg søger simpelthen en der er glad for katte, som har tid og lyst til et
lille bitte fritidsjob. Sagen er at jeg i perioder er travl, og da jeg bor
alene synes jeg simpelthen ikke altid at der er tid til det hele. Min kære
genbo med to søde piger, der altid har kigget over og snakket med misserne
er desværre flyttet: Siden da har jeg haft på tankerne at stoppe med at
opdrætte. Men jeg må indrømme at det ville jeg være virkelig ked af at
skulle, da jeg synes det er en skøn fritidsinteresse. Tror i alle kender den
med at man har dårlig samvittighed over at dyrene er alene for længe, og man
ikke føler man kan tage på weekend. Derfor tænkte jeg på om der skule være
en sød m/k der bor i kbh området (Amager, Dragør... eller der omkring)
der har lyst til et lile bijob. Det er klart en fordel hvis det er en der er
glad for at børste, da det jo er Maine Coon katte jeg har. Og den ene
siameser har ikke behovet, men vil viiiiirkelig gerne børstes alligevel. Der
vil også være lidt i forbindelse med at jeg tager på en weekend eller når
der ventes på fødsler Kan du håndtere en hurtig støvsugning vil det være
perfekt

Nu er det ikke fordi mine misser lider nød på nogen måde, jeg kunne blot
godt tænke mig lidt mere frihed med god samvittighed

Jeg vil selvfølgelig betale for det, og for transport. Hvad der er rimeligt
at give, ved jeg egentlig ikke. Nogle der har et godt bud?

De eneste krav jeg har er, at det er en der er sød ved misserne og hvis den
der har lyst selv har katte selv, så skal det være indekatte. Der er
selvfølgelig af hensyn til når der kommer mislinger her

Nogle der har lyst, så send mig en mail på mail snabela tendertribes punktum
dk

Hilsen Nina

www.tendertribes.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 18-05-05 17:24

Eiiii din dumme tøs - jeg ville så gerne være sitter/passe/nusse osv hos
dig.
Men hvorfor skal du da også absolut bo så langt væk? *G*
;oP

Knus
Joan
www.haarbolden.dk

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Hrönn Samsonardóttir~

Dato : 18-05-05 18:13

> Joan Frederiksen skrev:
> Eiiii din dumme tøs - jeg ville så gerne være sitter/passe/nusse osv hos
> dig.
> Men hvorfor skal du da også absolut bo så langt væk? *G*

Jeg er helt enig.......ku' du ikke flytte til Næstved-området ?

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir Meyer
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Denise

Dato : 18-05-05 22:32

Joan Frederiksen wrote:
> [...]
> hos dig.
> Men hvorfor skal du da også absolut bo så langt væk? *G*

Altså Joan, du ved udemærket godt hvem det er, der bor langt væk

--
Hilsen Denise

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 19-05-05 07:40

> Altså Joan, du ved udemærket godt hvem det er, der bor langt væk

Og jeg vælger så den diplomatiske: Der skal vist to til at bo langt væk fra
hinanden

Nina

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 19-05-05 18:32

> Og jeg vælger så den diplomatiske: Der skal vist to til at bo langt væk
fra
> hinanden

Eiii så holder I sammen *G*

Hehe Denise, du fandt jo frem alligevel *G*

Knus
Joan
www.haarbolden.dk

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk