Nina El Falaki ? - Pinggg ? ;o)
Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 18-05-05 09:33

Hej Nina,

hvis du stadig er til at få fat på her, kan du så ikke lige smide mig en
besked ? Har prøvet at maile dig før, men fik fejlbeskeder tilbage at
din mailbox var fuld.

Jeg har brug for at høre om du måske stadig skulle have øremærke
nummeret på Djamal liggende et eller andet sted, så jeg kan få ham og
Scottie registreret i diverse registre før jeg flytter til Århus

Med venlig hilsen
Jacob Saaby Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 18-05-05 10:01

"Jacob Saaby Nielsen" <spamboxKATTE@BAKKEjizzo.net> skrev i en meddelelse

> Jeg har brug for at høre om du måske stadig skulle have øremærke
> nummeret på Djamal liggende et eller andet sted, så jeg kan få ham og
> Scottie registreret i diverse registre før jeg flytter til Århus

Øhhhh.....nu kan det godt være at jeg spørger dumt .
Men kan du ikke bare aflæse det i øret?

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 18-05-05 10:14

> Helle Frederiksen skrev:

> Øhhhh.....nu kan det godt være at jeg spørger dumt .
> Men kan du ikke bare aflæse det i øret?

Djamal er ikke sådan lige at håndtere for det første For det andet,
så står det en smule utydeligt, så jeg er ikke 100% sikker på nummeret.

Fra : Denise

Dato : 18-05-05 10:30

Jacob Saaby Nielsen wrote:

> Djamal er ikke sådan lige at håndtere for det første For det
> andet, så står det en smule utydeligt, så jeg er ikke 100% sikker på
> [...]
Hej
Jeg tror godt nok ikke Nina læser herinde mere, men jeg kan smide en besked
til Ann K, hun har muligvis kontakt med hende endnu. Men hvis Djamal blev
omregistreret til dig, kan du så ikke ringe til Kattens Værn og få dem til
at lede på dit navn ?

--
Hilsen Denise

Fra : Camilla Baird

Dato : 18-05-05 12:27

Denise wrote:

> [...]
> omregistreret til dig, kan du så ikke ringe til Kattens Værn og få dem til

Jeg har sendt Ninas kontakt info til Jacob i en privat mail.. Jacob jeg
håber den mail, du bruger her (minus kattebakke) virker...
mvh Camilla

Fra : Trine A.

Dato : 21-05-05 08:30

> Jeg har brug for at høre om du måske stadig skulle have øremærke
> nummeret på Djamal liggende et eller andet sted, så jeg kan få ham og
> Scottie registreret i diverse registre før jeg flytter til Århus

Heeey

Flytter til Århus?? Hva' er den af??

Kh. Trine