Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
photoshop.dk ?
Fra : Thomas

Dato : 18-05-05 09:02

Hejsa.

Er ved at finde ud af hvor mit nye kamera og lidt tilbehør skal købes.

Photoshop.dk ser ud til at være billige, men hvad er jeres erfaringer
med dem?
Hvor smidigt håndterer de reklamationssager?

På forhånd tak.

Thomas

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 18-05-05 09:15

Thomas wrote:
> [...]
> med dem?
> Hvor smidigt håndterer de reklamationssager?

Ja deres udsalgspriser ligger på det som goecker tager eksl. moms! Der
står i deres vilkår at alle reklamationer(reparationer mv.) udelukkende
vil blive foretaget af autoriserede værksteder i DK såfremt det er muligt.

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

"Shut down your computer and go out and plant a tree"

Fra : PerM

Dato : 18-05-05 10:06

Hej
Jeg har handlet med dem flere gange og været meget tilfreds. Jeg har ikke
haft brug for at reklamere over noget af det udstyr, jeg har købt, så
hvordan de tackler det, kan jeg ikke svare på.

mvh
PerM

Fra : michael bs

Dato : 18-05-05 11:37

"PerM" <ondeaagefjerndette@fjerndettegalnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> haft brug for at reklamere over noget af det udstyr, jeg har købt, så
> hvordan de tackler det, kan jeg ikke svare på.

Har handlet der adskillige gange. No problems.
Har ikke haft brug for reklamation.
mvh Michael

Fra : Thomas

Dato : 18-05-05 11:54

Tak for jeres svar.

Erhvervs og selskabsstyrelsen og firmatjek.dk har heller intet på dem.

Så kamera + diverse er bestilt. Så er det bare at se frem til
sommerferie og levering.

Thomas

Fra : PeterL.

Dato : 18-05-05 19:35

> [...]
>
> Photoshop.dk ser ud til at være billige, men hvad er jeres
> erfaringer med dem?
> Hvor smidigt håndterer de reklamationssager?

Har også handlet hos Photoshop. Flere gange.
Super service. Indgåede aftaler holdes. Og de parallelimporterer
ikke. Dvs. eventuelle reparationer foregår i DK og ikke i Hong Kong
fx.
Har kun positive erfaringer med dem.

v.h.

--
PeterL.

Fra : Flemming Gram Christ~

Dato : 18-05-05 20:10

Er det bare mig, eller har denne gode omtale fået deres site til at gå ned?
^_^

Mvh

Fra : HpeA

Dato : 18-05-05 20:33

"Flemming Gram Christensen" <gram@mjolner.dk> skrev i en meddelelse
> Er det bare mig, eller har denne gode omtale fået deres site til at gå
> ned?

Nope, det forsvandt med et !.

MvH.

Hp

Fra : Tommy Jensen

Dato : 18-05-05 20:47

On Wed, 18 May 2005 21:32:55 +0200, "HpeA" <hpaalling@hotmail.com>
wrote:

>"Flemming Gram Christensen" <gram@mjolner.dk> skrev i en meddelelse
>

>Nope, det forsvandt med et !.

Næææ, det virker da fint

MVH Tommy Jensen
Erstat YYMMDD med 29. marts. 2005 i email adresse.