pop up besked
Fra : Peter Christiansen

Dato : 17-05-05 19:17

Kan man skrive en pop up besked til de andre pc'ere på ens lille private
netværk?
Uden brug af messenger m.m.

Bruger xp på alle pc'ere

Peter

Fra : Repzak

Dato : 17-05-05 20:09

"Peter Christiansen" <nogen@microsoft.com> wrote in message
> Kan man skrive en pop up besked til de andre pc'ere på ens lille private
> netværk?
> Uden brug af messenger m.m.
>
> Bruger xp på alle pc'ere

http://www.lantalk.net/net-send-command/

Kasper

Fra : Calle.

Dato : 18-05-05 00:18

Peter Christiansen wrote:
> Kan man skrive en pop up besked til de andre pc'ere på ens lille
> private netværk?
> Uden brug af messenger m.m.

net send kommandoen
--
Calle.

Fra : Allan S. Kristiansen

Dato : 18-05-05 20:07

"Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse
> --
> Calle.

Jeg mener du har forlagt denne metode før men "net send" virker altså ikke i
XP

Fra : Calle.

Dato : 18-05-05 22:07

Allan S. Kristiansen wrote:
> "Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse
>
> Jeg mener du har forlagt denne metode før men "net send" virker altså
> ikke i XP

net kommandoen virker i hvertfald prøvat skrive net ? i kommandoprompt

--
Calle.

Fra : Palle Jørgensen

Dato : 19-05-05 13:57

Netsend funktionen bliver deaktiveret med installation af service pack 2.
Den kan aktiveres igen et eller andet sted via kontrolpanelel og
administration. Kan ikke lige huske hvor.
Den skal være aktiv på både sender og modtager maskine.

Mvh.
Palle

Fra : Pita

Dato : 19-05-05 20:23

"Palle Jørgensen" <Pa.jo@"remove"get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Den kan aktiveres igen et eller andet sted via kontrolpanelel og
> administration. Kan ikke lige huske hvor.
> Den skal være aktiv på både sender og modtager maskine.

Start -> Indstillinger -> Kontrolpanel -> Administration -> Tjenester ->
Messenger -> Aktiver

--
Pita