kattepass
Fra : Hanne Kaspara Jensen

Dato : 31-05-01 08:59

Hei, vi har akkurat flyttet til Danmark, og i den anledning lurer jeg på om
det finnes en seriøs kattepasseorganisasjon (?) i Fredriksberg område. Vi
skulle så gjerne hatt noen til å se etter våre to katter når vi er på ferie
i sommer. Å sende dem på pensjonat er uaktuelt.

Hanne

Fra : Carina Mia Boese

Dato : 04-06-01 20:56

Der er lige kommet et kattepensionat ved Dyrehospitalet i København. Det er
min kusine, der har fået det op og stå. Hun er uddannet vet. sygeplejerske
og er ferm med katte.
Du kan sikkert finde sted og telefonnr. på nettet.

Mvh
Carina