Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Har du handlet kamera hos www.eg-electroni~
Fra : Søren Wind

Dato : 17-05-05 17:09

Håber jeg kan få et svar blandt jer forografer...

Jeg kan nemlig ikke finde ud af hvilken kurer service de bruger, og om jeg
skal tage fra fra arbejde fredag for at kunne modtage en pakke fra UPS eller
lign... eller det bliver via postdanmark mit kamera ankommer...

har e-mailet butikken, men de har ikke svaret.. og jeg skal have booket
fridagen i god tid, så har du svaret, vil jeg meget gerne høre det.

Fra : michael bs

Dato : 17-05-05 17:58

"Søren Wind" <s.wind@2o6.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> har e-mailet butikken, men de har ikke svaret.. og jeg skal have booket
> fridagen i god tid, så har du svaret, vil jeg meget gerne høre det.
Firmaer, der ikke besvarer mails, har diskvalificeret sig selv i mit
regnskab.

mvh Michael

Fra : Peter Sindrup

Dato : 17-05-05 18:25

"michael bs" <michaelschouFJERNDETTE@oncable.dkfjenogsådette> wrote in
message news:428a228b$0$738$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Firmaer, der ikke besvarer mails, har diskvalificeret sig selv i mit
> regnskab.

Jeg kunne ikke have sagt det bedre selv.

Peter

Fra : Søren Wind

Dato : 17-05-05 18:30

> Jeg kunne ikke have sagt det bedre selv.

Sådan ville jeg også selv sige.. men jeg har søgt lidt på dem, inden jeg
overførte de tæt på 6000,- kr til dem og fandt et site med 1830 anmeldelser
af butikken, og udaf det store antal var der kun ganske få utilfredse
kunder, og oftest har det været folk der har bestilt en var der ikke var på
lager og derefter brokkede sig over at der kunne gå op til 5 uger før de
havde varen i hånden... har selv en webbutik, og ved at der er "sådanne"
imellem....

Jeg forudbetalte beløbet da de ikke bruger plastic.. som så mange andre
tyske butikker, og har fået en bekræftigelse på at den er afsendt idag.

Fra : Søren Wind

Dato : 20-05-05 13:03

Kameraet' landede dog for 1 time siden.... deb var kommet med DHL ud af
tyskland, og post DK resten af vejen.

Fra : Jacob

Dato : 17-05-05 17:56

> [...]
>
> har e-mailet butikken, men de har ikke svaret.. og jeg skal have booket
> fridagen i god tid, så har du svaret, vil jeg meget gerne høre det.

Hvis en tysk butik ikke angiver hvad de sender med er det oftest DPD der
bringer den ud. men her kan du lige som post danmark hente pakken. jeg
hentede en pakke fra dpd kl 2300 hos dem de har døgnåbent