sønderhoning?
Fra : Fam. Jensen

Dato : 17-05-05 16:53

Nogen der har en sønderhoning som midifil eller evt keyboard-style?

på forhånd tak....

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-05 18:08

"Fam. Jensen" <hjl@jensen.tdcadsl.dk> skrev
> Nogen der har en sønderhoning som midifil eller evt keyboard-style?

Prøv dette link og skriv "sønderhoning" i søgefeltet.
http://www.folketshus.dk/spillefolk/noder.html
I bunden af hver node er der en midifil...........

Hilsen Tommy T - Odense

Fra : Fam. Jensen

Dato : 19-05-05 08:53

hej Tommy.

tak for svaret - søgte nu mere noget så jeg kunne høre rytmen/gangen i en
sønderhoning.

"Tommy.T - Odense" <tommy[dot]t[snabel-a]get2net[dot]dk> skrev i en
meddelelse news:428a24f9$0$218$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...