Chopper
Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 17-05-05 17:08

Har tit kigget på filmen "Chopper" når jeg har været i blockbuster, men er
gået langt forbi den, da coveret virkelig varsler dårlig film. Men hvad sker
der så, det viser sig at mange steder på nettet, får denne lille film med
Eric Bana helt gode reviews...hvad siger folk herinde, skulle man tage at se
den, og er den værd at købe hjem, hvis den fåes til billige penge ca. 100.-

Mvh. Brian

http://brian.kjeldsen1.person.emu.dk MSN: kjeldsen76@hotmail.com

....men en ting er sikkert han gik aldrig baglæns som alle de andre skvat.
(Allan Olsen - Taberens søn)

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 17-05-05 18:15

"Brian, Rikke & Kristian" <brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> wrote in

> [...]
> denne lille film med Eric Bana helt gode reviews...hvad siger folk
> herinde, skulle man tage at se den, og er den værd at købe hjem, hvis

Jeg købte den sidste år og har bestemt ikke fortrudt det.

Eric Bana spiller uovertruffent den totale "bølle". Det er en
hård film med kontant rå vold og flere ret stærke scener - ikke
en film for børn. Det skal også siges at den ikke er tekstet så
man skal holde ørerne stive for at fange al dialogen første gang.

Det er ikke en action-sparke-røv-film. Mere en man (jeg) kommer
til at tænke over og spekulere over hvorfor folk er som de er og
gør som de gør.

Den er jo bygget på en virkelig person som var meget i medierne
i hjemlandet Australien (men det ved du nok). Ret fascinerende
og uhyggelig historie.

Varm anbefaling herfra. - og fedt at se Eric Bana spille noget
helt andet end Hulk og Hector :D

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |