Dildo til vandhanen
Fra : Pinus

Dato : 17-05-05 16:41

Min kæreste og jeg så på et tidspunkt en dildo der kunne skruges på
bruserslangen så hun kunne leje lidt i badet. Men nu kan vi ikke finde den
igen - er der nogen der kender noget til hvor den kan købes ?

Pinus

Fra : Bo Nielsen

Dato : 17-05-05 19:54

"Pinus" <Pinus@spamfri.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bruserslangen så hun kunne leje lidt i badet. Men nu kan vi ikke finde den
> igen - er der nogen der kender noget til hvor den kan købes ?

Inden I går ud for at købe en ny, vil jeg foreslå at din kæreste konsulterer
en gynækolog, det er jo muligt at vedkommende kan finde dildoen : o )))

mvh Boni

Fra : Lotta Noname

Dato : 19-05-05 00:17

Kig her :