10.4.1 er ude
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 17-05-05 13:55

Det var da egentlig hurtigt.
<http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=301517>

--
Hilsen
Madsen

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 17-05-05 16:00

In article <d6d0jl.2e4.1@tgm.dyndns.dk>, Thomas G. Madsen wrote:
> Det var da egentlig hurtigt.
><http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=301517>

Men det bøvl folk har beklager sig over med SMB, LDAP etc, så
bure det også gå hurtigt.

Fra : Jonas Voss

Dato : 17-05-05 16:55

In dk.edb.mac, Povl H. Pedersen <povlhp@acomputer.home.terminal.dk> wrote:

> Men det bøvl folk har beklager sig over med SMB, LDAP etc, så
> bure det også gå hurtigt.

Ja, det løste heldigvis LDAP problemet jeg skrev om for en uges tid
siden, så det var da rart.

~/j

--
| Jonas @ 55.75, 12.42 | <http://blog.verture.net/kontakt/> |

   "Only by counting could humans demonstrate
   their independence of computers."

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 17-05-05 16:50

> Det var da egentlig hurtigt.
> <http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=301517>

Der står bl.a., at 10.4.1 giver forbedret kompatibilitet med 3. parts
produkter, hvad der måske nok kan være nødvendigt, jf. hvad jeg har
skrevet om kludder med Palm.

Da jeg var færdig med at hente 10.4.1, blev jeg tvunget igennem hele
turen med Indstillingsassistent og registrering af .Mac-konto. Har
Tigeren også problemer med at være kompatibel med sig selv? - Eller har
man valgt, at vi nu skal kontrolleres, hvergang vi får en ny decimal på?

Venlig hilsen

Ove Steen Smidt

Fra : Peter Kiil

Dato : 17-05-05 17:21

Ove Steen Smidt - xossmidt@tdcadsl.dk on 17/05/05 17:49 wrote:

> [...]
> Tigeren også problemer med at være kompatibel med sig selv? - Eller har
> man valgt, at vi nu skal kontrolleres, hvergang vi får en ny decimal på?

Det skulle jeg ikke efter opdateringen.
--
/peter

Fra : Zaphod B

Dato : 17-05-05 20:16

Ove Steen Smidt <xossmidt@tdcadsl.dk> wrote:

> Da jeg var færdig med at hente 10.4.1, blev jeg tvunget igennem hele
> turen med Indstillingsassistent og registrering af .Mac-konto.

Man kan når som helst avslutte den med å velge Eple-Q, FYI. Da vil de
gamle innstillinger stå (det gjorde de i alle fall hos meg).
--
/Z
Remove NOT..INVALID to email

Fra : Steen Larsen

Dato : 17-05-05 22:01

In article <1gwq7wc.1lmpis61lz0gw8N%NOT.diskworld@mac.com.INVALID>,
NOT.diskworld@mac.com.INVALID (Zaphod B) wrote:

> Man kan når som helst avslutte den med å velge Eple-Q, FYI. Da vil de
> gamle innstillinger stå (det gjorde de i alle fall hos meg).

Også min oplevelse og jeg kan tilføje at jeg så den kun på én af 3
maskiner. Forskellen mellem dem er at den hvor setup-assistenten kom er
det lavet archive and install. På de andre er der kørt upgrade. Go
figure.

Fra : Zaphod B

Dato : 18-05-05 06:23

Steen Larsen <steen.remove@this.lykking.dk> wrote:

> [...]
> maskiner. Forskellen mellem dem er at den hvor setup-assistenten kom er
> det lavet archive and install. På de andre er der kørt upgrade. Go

Det kan stemme - jeg gjorde også Archive and Install.
And no, it doesn't figure... :-\
--
/Z
Remove NOT..INVALID to email

Fra : Thorkil Olesen

Dato : 17-05-05 21:42

Ove Steen Smidt <xossmidt@tdcadsl.dk> wrote:

> Der står bl.a., at 10.4.1 giver forbedret kompatibilitet med 3. parts
> produkter, hvad der måske nok kan være nødvendigt, jf. hvad jeg har
> skrevet om kludder med Palm.

Jamen Tigeren er da kompatibel med Palm. Der var opgraderingen til
Tiger, som fejlede, og fejlen skyldtes vel egentligt, at Palm havde
installeret et bibliotek i systemet og ikke i brugermappen. Det er
heldigvis nemt at løse med en geninstallering.

Jeg oplevede en anden ting med 10.4.1: En gang har jeg installeret en
lille udvidelse til Mail, "MailEnhancer", som åbenbart havde lagt sig i
min brugermappe og derfor ført over, da jeg installerede Tiger med
"Arkiver og Installer". Efter opgradering til 10.4.1 kom der en advarsel
om, at MailEnhancer ikke er kompatibel og derfor automatisk blevet slået
fra. Fin lille detalje!

> Da jeg var færdig med at hente 10.4.1, blev jeg tvunget igennem hele
> turen med Indstillingsassistent og registrering af .Mac-konto. Har

Det oplevede jeg ikke.

--
Thorkil Olesen,
Hanstholm.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 17-05-05 21:51

Ove Steen Smidt skrev:

> Da jeg var færdig med at hente 10.4.1, blev jeg tvunget
> igennem hele turen med Indstillingsassistent og registrering
> af .Mac-konto.

Det oplevede jeg ikke, da jeg installerede 10.4.1 i formiddags.
Det skal dog siges, at jeg ikke har oprettet nogen .Mac-konto,
men jeg så heller ikke noget til indstillingsassistenten.

--
Hilsen
Madsen