Hundepasning søges!
Fra : Ukendt

Dato : 17-05-05 13:32

Hej!

Er der nogle der kan hjælpe med at passe Molly-pigen i næste uge fra torsdag
til søndag? Hun er sød, nem og dejlig! knap 4 år, og en Border Terrier.

Evt. vil der også blive behov for at få Elvis på 16 uger passet... Hvis han
ikke når at flytte hjemmefra inden

Jeg foretrækker nemlig at få hende passet privat pga. dårlige oplevelser med
pensioner førhen.

Enten i Østjylland (Randers/Århus), eller i KBH.

Hilsen Camilla og vufferne!

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 17-05-05 14:20

"M&M" <milla snabela jyde punktum dk> writes:

> Er der nogle der kan hjælpe med at passe Molly-pigen i næste uge fra
> torsdag til søndag? Hun er sød, nem og dejlig! knap 4 år, og en
> Border Terrier.

Jeg vil bare lige sige, at det ikke er fordi Camilla ikke har været
ude i god nok tid. Det er fordi mit ben ikke er kommet sig så godt
over operationen som jeg havde regnet med. Jeg havde nemlig lovet at
passe Molly.

For jer som ikke har mødt Molly, så er hun virkelig rigtig sød, en
rigtig hyggehund.

Mvh Trine

--
Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

Fra : almp

Dato : 17-05-05 15:33

Hej Camilla

Jeg foretrækker også at få min hund passet privat, men de gange hvor det
ikke kan lade sig gøre hvor at dem der plejer at passe min hund ikke kan,
bruger jeg hundedagpleje/pensionen "Hundefarmen" (www.hundefarmen.dk) der
ligger ved Hinnerup lidt udenfor Århus. Der er kun plads til 10-15 hunde og
hundene er meget ude at lege sammen. Jeg synes at det er et rigtig godt sted
hvor hundene ikke bare står og keder sig hele dagen...

hilsen Annie

Fra : Melanie

Dato : 17-05-05 15:53

"almp" <almp@gratisemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og hundene er meget ude at lege sammen. Jeg synes at det er et rigtig godt
> sted hvor hundene ikke bare står og keder sig hele dagen...

Hej Annie

Bare nysgerig. Hvad koster det?

Mvh Melanie
Bornholm

Fra : almp

Dato : 18-05-05 13:24

Hej Melanie.
Det koster 135,- i døgnet at få sin hund passet i pension på hundefarmen.
Dagpleje koster 100,- om dagen.
Jeg synes det er billigt når jeg sammenligner med andre pensioner hvor
hunden ikke kommer ud noget særligt. Jeg (og min hund) var i hvert fald godt
tilfreds, og da jeg hentede min hund var han ude at lege med en anden og
ville gerne lige lege færdig inden vi skulle hjem.... *gg* et rigtig dejligt
sted efter min mening

hilsen Annie

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-05 16:03

> [...]
> og hundene er meget ude at lege sammen. Jeg synes at det er et rigtig godt
> sted hvor hundene ikke bare står og keder sig hele dagen...

Hej Annie!

Tak for tippet, men jeg er ikke ret glad for hundefarmen, efter at vi har
gået til træning der. Men der er jo ligeså mange meninger som der er
mennesker Ellers et godt bud!

Hilsen Camilla

Fra : Christina Jensen

Dato : 17-05-05 16:36

Hejsa, vi ville måske godt være interesseret, vi har selv en lab/golden på 6
år, en han...men du er velkommen til at ringe 46320979

christina holm jensen

Fra : Leyna

Dato : 18-05-05 15:24

On Tue, 17 May 2005 17:03:00 +0200, "M&M" <milla snabela jyde punktum
dk> wrote:

>Tak for tippet, men jeg er ikke ret glad for hundefarmen, efter at vi har
>gået til træning der.

Nu bliver jeg nysgerrig... Hvorfor ikke?
Jeg synes nemlig at det ville være en kanon ide at kunne få passet
mine hunde dér når vi skal noget, men jeg vil da gerne høre hvilke
dårlige erfaringer du har med stedet først.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Christina Jensen

Dato : 17-05-05 16:37

ups glemte at skrive at vi bor i Roskilde

Fra : Christina Jensen

Dato : 17-05-05 16:43

håber ikke at det gør noget :0), vi vil gerne hjælpe, vi holder meget af
hunde, og passer tit venner og familiers vovser.

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 18-05-05 08:13

> [...]
med
> pensioner førhen.
>
> Enten i Østjylland (Randers/Århus), eller i KBH.

hej Camilla - jeg har en nabo, der gerne vil passe hund .............
skriv til bage så du kan få hendes telefonnummer

hilsen Pia
Torsted, lidt syd for Horsens

Fra : Keep smiling

Dato : 18-05-05 15:30

Hej Camilla
Jeg kan desværre ikke tilbyde at passe dine hunde, pga. pladsmangel og
kat..
Alligevel kan jeg ikke lade være med at skrive til dig, da jeg er
meget interesseret i racen, og vil gerne høre dine erfaringer. Jeg
overvejer at anskaffe mig en border terrier, når jeg flytter i hus, da
jeg synes virkelig godt om racen og dens dejlige væsen.
Held og lykke med pasningen.
Mvh. Camilla

Fra : Anita Andersen

Dato : 19-05-05 06:50

Hejsa
Prøv lige at se her.
www.torsted-hundepension.dk
Her er hundene i centrum.

Mvh
Anita

Fra : Simon

Dato : 19-05-05 11:20

"M&M" <milla snabela jyde punktum dk> wrote in message
> [...]
> med pensioner førhen.
>
> Enten i Østjylland (Randers/Århus), eller i KBH.

Hej Camilla

har en veninde, der går og venter på en border terrier hvalp - kunne
forestille mig, at hun ville elske at få "en på prøve" - ser hende i aften
til træning, hvorefter jeg vil vende tilbage. De har barn - er det et
problem?

-Trine

Fra : Christina Jensen

Dato : 23-05-05 17:05

hejsa, er i ikke søde at melde tilbage hvis i har fundet en til at passe
jeres hund, kigger herind dagligt...

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-05 17:56

KLIP