[red faction] ubåd eksploderer? (spoiler)
Fra : Peter T.

Dato : 17-05-05 12:09

Fandt dette spil (originalt naturligvis) på et loppemarked for et par uger
siden og købte det så til papsønnike, som gennemførte det i foregårs (med
lidt hjælp fra mig). Jeg installerer så spillet hjemme hos mig selv og
oplever et ret sært problem, som knejten ikke oplevede. Jeg er nået
dertil, hvor jeg skal have en ubåd i vandet. Det kan gøres på to måder;

1. en raket eller dynamit i væggen til kontrolrummet, eller...
2. jeg kravler op på ubåden.

Men uanset hvad jeg gør, så eksploderer ubåden, når den er på vej til at
blive sænket ned i vandet. Og det virker som om, at det er en slags
kopibeskyttelse, der muligvis tror, at det er en kopi af spillet, som
sidder i drevet. Dette skete ikke hos knejten, da han spillede det. For
han sad nemlig fast på dette sted, så jeg måtte hjælpe ham. Og her blev
ubåden fint sænket ned i baljen. Jeg har prøvet at reinstallere spillet og
prøvet med og uden patch'et til v1.20.

Hjælp?

Jeg kan så vælge at svømme ned til undergrundsbasen, men jeg når kun lige
klare den første ubåd, som kommer imod mig... Og så kan det ligesom være
ligegyldigt...

--
Peter T.

Har I bemærket at Anders And ikke mere siger "UAKK!! UAKK!!" ?

Fra : Peter T.

Dato : 17-05-05 12:18

Peter T. leverede følgende historie fra de varme lande:

> prøvet at reinstallere spillet og prøvet med og uden patch'et til
> v1.20.

Nå. Jeg prøvede et patch v1.20 fra et andet site i updatelisten og nu
virker det. Irriterende.