MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
WindowsME installationsmedie
Fra : Svend-Erik Kjær Mads~

Dato : 17-05-05 10:43

Hej NG
Jeg har købt en Dell PC, hvorpå der sidder en WindowsME licens, hvordan
skaffer man sig et gyldigt medie, med installationsfilerne på ?

/Sv-e

Fra : Poul Erik

Dato : 17-05-05 12:38

On Tue, 17 May 2005 11:43:05 +0200, Svend-Erik Kjær Madsen
<sv-erik@stofanet.dk> wrote:

>Hej NG
>Jeg har købt en Dell PC, hvorpå der sidder en WindowsME licens, hvordan
>skaffer man sig et gyldigt medie, med installationsfilerne på ?
>

>/Sv-e

Hvis det er en ny PC, ligger installationsfilerne formentlig på
harddisken, og de kan brændes over på en CD.

Jeg har dog også set eksempler på at der ligger en kupon, som du kan
sende ind til M$ (MicroSoft), og få en CD tilsendt.

Men da det er ME der ligger derpå, tvivler jeg på at det er en ny PC,
og så bør du snakke med ham du har købt PC'en af. Licens og medie bør
følges ad.

Men jeg har netop på en Dell set filerne til gendannelse ligge på
HD'en.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.cykeldk

Fra : Svend-Erik Kjær Mads~

Dato : 17-05-05 18:31

Poul Erik wrote:

> [...]
> følges ad.
>
> Men jeg har netop på en Dell set filerne til gendannelse ligge på

Der ligger helt sikkert intet på HD`en nu, da der pt. kører en Debian
installation på maskinen, jeg har købt den brugt uden HD og RAM og var
slet ikke opmærksom på den påklistrede licensnøgle.

Jeg er egentlig bare interesseret i at vide hvor jeg evt. kan skaffe et
installationsmedie, er det noget som koster i omegnen af en ny licens,
så dropper jeg bare projektet.

/Sv-e

Fra : G B

Dato : 17-05-05 19:11

Poul Erik <lindaa@mail.tele.cykeldk> skrev i meddelelsen

> Men da det er ME der ligger derpå, tvivler jeg på at det er en ny PC,

LOL!

GB