Amme til enlig killing søges - helst Østjy~
Fra : kajshan

Dato : 17-05-05 09:54

Kan nogen hjælpe på baggrund af nedenstående?
Findes der steder man kan henvende sig desangående?

Vi har haft en rigtig dårlig pinse.
Vores kat, Nutella, nedkom som planlagt med killinger, men så er alt siden
gået skævt.
Ved fødslen af den tredie og sidste killing, gik der noget galt.
Killingen var dødfødt. Nutella tog skade ved fødslen, så meget at hun døde 6
timer efter. Forinden nåede hun at die de to levende killinger, så de fik
råmælk et par gange.
Vi kørte til Tingskovens Dyreinternat, som var behjælpelige med
mælkeerstatning og sutteflaske. Og det er vi taknemmelige for.

Den ene af de to tilbageværende killinger døde i nat. Den var meget lille
(65 gram), og ville måske ikke have overlevet under nogen omstændigheder.
Tilbage er en killing, som vejer omkring 100 gram. og umidelbart virker
sund.
Vi har indtil videre givet flaske til den, men det bedste ville være, om den
kunne få en plads hos en amme.
Er der nogen der kan hjælpe os med det?

Venlig hilsen:
Kaj Schrøder Hansen
Rytterparken 19
8543 Hornslet
8699 6778
6126 6669 (mulighed for sms)

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 17-05-05 10:17

> kajshan skrev:

> Vi har indtil videre givet flaske til den, men det bedste ville være, om
> [...]

Det har skisme da været en hård omgang
Mit bedste råd er, at du kan prøve at kontakte ammetjenesten. Så kan de
måske hjælpe dig.

http://www.racekatten.dk/rk/konsulenter.html

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Gainsbourg

Dato : 17-05-05 12:20

> Mit bedste råd er, at du kan prøve at kontakte ammetjenesten. Så kan de
> måske hjælpe dig.
>
> http://www.racekatten.dk/rk/konsulenter.html

- Eller måske se på killingelisten.dk og ringe til folk med killinger og
spørge om de vil give den lille en chance.

Held og lykke med det!!

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : kajshan

Dato : 17-05-05 18:49

Tak for svarene.
Vi nåede at ringe et par steder hen, men i mellemtiden er den sidste
kattekilling død.
Så nu sunder vi os oven på det et stykke tid, før vi kigger fremad.
Endnu engang tak for svarene.

Med venlig hilsen:
Kaj Schrøder Hansen

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 18-05-05 08:51

> [...]
> kattekilling død.
> Så nu sunder vi os oven på det et stykke tid, før vi kigger fremad.

Hej Kaj,

Det er jeg godt nok ked af at høre Det var godt nok trist med både
killinger og missemor. Jeg kan godt forstå, at I skal sunde jeg lidt
oven på den tur

Fra : Gainsbourg

Dato : 18-05-05 14:45

Det gør mig ondt at høre - de bedste ønsker herfra...

Med venlig hilsen
Gainsbourg