Netgear 108MBIT, WGT624GE AP/Router og Net~
Fra : Jacob d'Andrade

Dato : 17-05-05 09:20

Hej NG

Er der nogen herinde der har erfaringer med disse to produkter i samspil?

Jeg har routeren, men mig og en kammerat der bor ca 4 km i fugleflugts linie
fra hinanden kunne godt tænke os at lave noget trådløs netværk mellem os.
Der er ikke line of sight mellem vores adresser.

Dertil har jeg kigget lidt på den antenne:
http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=240385
Som skulle kunne række 15.7 km under perfekte forhold, og derfor vil jeg
høre om der er nogen der har praktisk erfaring med den? mht rækkevidde og
signal styrke ?

Eller eventuelt andre gode forslag til hvordan netværket kan laves?

Mvh Jacob

Fra : Søren G.

Dato : 17-05-05 14:18

"Jacob d'Andrade" <jacob@removethezub.dk> wrote in message

Prøv news://dk.edb.netvaerk.traadloest

--
Søren

Fra : Jacob d'Andrade

Dato : 17-05-05 14:24

"Søren G." <soreng@invalid.wq> skrev i en meddelelse

> "Jacob d'Andrade" <jacob@removethezub.dk> wrote in message
>
> Prøv news://dk.edb.netvaerk.traadloest

Takker, den var bare ikke på min news server, men har skiftet nu...

jacob