Info-side
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 17-05-05 07:54

Så er der blevet lavet en side om hvad man skal passe på med, hvis man skal
købe, sælge eller omplacere katte,
især hvis de er fertile.

www.kattehandel.dk
Vi ser gerne at linken finder vej til alt og alle så I er velkomne til
at "reklamere" for den. Der er også en løbeseddel til print, som I er meget
velkomne til at printe/dele ud eks.v. på arbejdet, dyrlæger og dyrehandlere,
kun fantasien sætter grænser

Marianne Hellemose
Skal du købe/sælge/omplacere kat, så læs her
www.kattehandel.dk

Mahatma Ghandi

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-05 08:11

"Marianne Hellemose" <dsl189745@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> www.kattehandel.dk
> Vi ser gerne at linken finder vej til alt og alle så I er velkomne
til
> at "reklamere" for den.

Har nu lavet et tekstlink på vores hjemmeside.
I mangler også, og designe nogle bannere, til dem der bruger det.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 17-05-05 08:24

Hej Buffy

Bannere skulle være på vej ) jeg smider en besked når de er klar

Fra : Denise

Dato : 17-05-05 20:39

Buffy wrote:
> "Marianne Hellemose" <dsl189745@vip.cybercity.dk> skrev i en
> meddelelse

> Har nu lavet et tekstlink på vores hjemmeside.
> I mangler også, og designe nogle bannere, til dem der bruger det.

Svarer lige på Marianne´s vegne, linket til banneret
http://www.wonderdesign.dk/banner.jpg

--
Hilsen Denise

Fra : fam. Ager

Dato : 17-05-05 09:16

> [...]
> www.kattehandel.dk
>
> "the greatness of a nation and it's moral progress,
> can be judged by how its animals are treated"

rigtigt fint!!
jeg vil gerne linke fra vores hjemmeside, hvor jeg også vil linke til
vildkatten.
godt initiativ!

-Marie

Fra : AEK

Dato : 17-05-05 09:53

> [...]

> meget
> velkomne til at printe/dele ud eks.v. på arbejdet, dyrlæger og

Jeg har sat den på min hjemmeside :
www.oscarogtilde.webbyen.dk

Godt arbejde, I har lavet.

/ Anya og de lokale rødder

Fra : Ida

Dato : 17-05-05 10:43

--

> [...]
> www.kattehandel.dk
>
> "the greatness of a nation and it's moral progress,
> can be judged by how its animals are treated"

Endnu engang et rigtig godt initiativ og jeg håber, at siden får lov at
'leve' - jeg sætter link ind på min side og printer advarslen ud, så jeg kan
have den med på udstilling på søndag.
Godt gået

Ida

www.maine-coons.dk
Killinger ventes uge 24

Fra : Gainsbourg

Dato : 17-05-05 12:35

GODT GÅET Marianne og jer andre!! Jeg printer en stak ud og sætter nogle op
her i lokalområdet.

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Kate

Dato : 17-05-05 15:56

"Marianne Hellemose" <dsl189745@vip.cybercity.dk> wrote in

> www.kattehandel.dk

Godt initiativ. Desværre fik jeg kigget på billederne også, det er jo
til at tude over at nogen kan behandle dyr så dårligt
Desværre går jo ikke kun ud over katte, men hunde, heste og ja, nævn
dem selv i flæng.
Mennesket er sgu den ondeste skabning der nogensinde er fremkommet ;-(

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Rasmus Jakobsen

Dato : 17-05-05 22:03

"Marianne Hellemose" skrev:
> Så er der blevet lavet en side om hvad man skal passe på med, hvis man
> skal
> købe, sælge eller omplacere katte,
> især hvis de er fertile.
>
> www.kattehandel.dk

Det ser fint ud!

Et par tekniske kommentarer:
- Jeg synes, at skriften på hjemmesiden er anstrengende at læse. Hvorfor har
I valgt at bruge fed over det hele? Løbesedlen er meget mere læsbar.
- Og til banneret: Det hedder vel "Støt kampen for et bedre liv for katten"
og ikke "...om et bedre liv...".

Mvh

Rasmus

Fra : Denise

Dato : 17-05-05 22:28

Rasmus Jakobsen wrote:

> [...]
> mere læsbar. - Og til banneret: Det hedder vel "Støt kampen for et
> bedre liv for katten" og ikke "...om et bedre liv...".

Jeg skal lade din kommentar gå videre

--
Hilsen Denise

Fra : Katrine Nederby

Dato : 18-05-05 20:31

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg skal lade din kommentar gå videre

Den nåede frem og vi tog den til os Der er kommet et nyt banner og
teksten er ændret.
Tak for kritikken

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Denise

Dato : 18-05-05 22:45

Katrine Nederby wrote:
> Der er kommet et nyt banner og
> teksten er ændret.

Ikke at forglemme en gæstebog

--
Hilsen Denise

Fra : maz

Dato : 19-05-05 09:34

Marianne Hellemose wrote:
> Så er der blevet lavet en side om hvad man skal passe på med, hvis
> man skal købe, sælge eller omplacere katte,
> især hvis de er fertile.

Godt initiativ og flot at I gider, virkelig! :)
Men - lidt kritik, som I kan vælge at bruge eller ikke (til "Om siden"): ;)

- brug af versaler og udråbstegn samt prikker virker mindre "seriøst" imo
Man kan i stedet med fordel anvende bold, underline eller italic til at
understrege betydninger/indhold.

En del af de udtryk/vendinger/konstruktioner, der anvendes, kan med fordel
beskrives mere sagligt (mindre "følelsesladet") for at øge seriøsiteten af
sitets indhold. Specielt fordi budskabet er alvorligt nok.

Nye afsnit/headlines kan med fordel markeres for at indikere afsnit (f.eks.
større font type eller bold).

Undersiden: "Advarsel" ser fin ud og er bedre beskrevet :)

/M

Fra : dpl

Dato : 24-05-05 09:49

Hejsa
Så er der kommet link fra vildkat.dk
Håber rigtgit mange får tænkt sig om, inden de afgiver/aftager fertile
katte.

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Denise

Dato : 24-05-05 12:58

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> wrote in message
> Hejsa
> Så er der kommet link fra vildkat.dk
> Håber rigtgit mange får tænkt sig om, inden de afgiver/aftager fertile
> [...]

Dejligt kattehandel er kommet på
Ja, vi må håbe folk læser og ser sig for.

--
Hilsen Denise
Frivillige donationer til vildkattesiden, se