Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Fotostafet - Uge 19 Vinderen
Fra : Carina

Dato : 16-05-05 21:46

Hej

Så er det tid til at kåre vinderen - jeg har et lille problem med at det
billede som jeg syntes bedst om, kun er lagt ind på fotostafetsiden, men er
ikke skrevet til nyhedsgruppen :
http://www.fotostafetten.dk/displayimage.php?pos=-61
så derfor kan Helge jo nok ikke vinde i denne omgang.

Max: fantastisk billede, desværre indleveret for sent.

Alex W: sjovt billede, absolut et der tiltaler mig, men taget for tidligt
iflg reglerne

Zorensen: kan godt lide roen i billedet, men mangler stadig lidt for at
blive en vinder i denne uge.

Fif: puha hvor har jeg haft mange problemer med at få lov til at se dit
billede. flotte farver, mangler lidt detaljer på stenen og syntes der er
meget uro i billedet.

Jens stadsgård: syntes ikke helt den rammer emnet , så skulle man da have
kunnet se vandet nede i skoen.....

Carsten: mangler lidt farve i billedet før det fænger rigtigt, virker lidt
anonymt på mig.

Claus: Meget spændende billede som dog er meget uroligt.

Cia: flot svane og genspejling, dog er der et hvidt skær over hele billedet
som trækker ned, og svanen er ikke helt skarp.

Ove Kjeldgaard er så dagens vinder: syntes farverne er flotte - men selve
billedet er meget uroligt, dette trækker en del ned, men alligevel er du
ugens vinder og skal finde på et emne for uge 21 hurtigst muligt og
annoncere det her i gruppen, samt lave en emnelinie torsdag i uge 21.

Emnet for næste uge er: Din Livret
/Carina

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 17-05-05 11:05

"Carina" <hybrid@aussies[f j e r n ).dk> wrote:

> [...]
>ikke skrevet til nyhedsgruppen :
>http://www.fotostafetten.dk/displayimage.php?pos=-61
>så derfor kan Helge jo nok ikke vinde i denne omgang.

Ja der mangler faktisk kun at solen kom lidt ud fra centrum, og så måske
horisonten rettet en enkelt grad.

> [...]
>ugens vinder og skal finde på et emne for uge 21 hurtigst muligt og
>annoncere det her i gruppen, samt lave en emnelinie torsdag i uge 21.

Jeg takker mange gange, og vil senest i aften offentliggøre næste emne.

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard, nospam AT privat DOT dk
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>

Fra : Alex W

Dato : 17-05-05 20:52

> Alex W: sjovt billede, absolut et der tiltaler mig, men taget for tidligt
> iflg reglerne

Hej Carina
Hoost ...
Nææh, det ser nærmere ud som om jeg skal have rettet på det indre ur i
kameraet... SUK
Man kan da heller ikke have øje for alt

Ove Kjeldgaard
Tillykke med sejren.

/Alex W

Fra : Helge Duif

Dato : 18-05-05 07:41

> [...]
> er ikke skrevet til nyhedsgruppen :
> http://www.fotostafetten.dk/displayimage.php?pos=-61
> så derfor kan Helge jo nok ikke vinde i denne omgang.

Hej, ok jeg vidste ikke, at man også skulle skrive til nyhedsgruppen, men
det ved jeg så nu...., men det giver da blod på tanden at vide, at man form.
havde vundet, hvis ikke det lige var for det..., og så med det første
billede man sender ind... (begynderheld...??)

Jeg havde også taget i billede, hvor de spanske ryttere var mere dominerende
og tydelige, (solen var lidt højere op, så det var taget i stærk modlys, så
man faktisk slet ikke kunne se solen på billedet), men endte altså med at
vælge det andet billede....

mvh. Helge