MS Windows
briani 27239
Windows Update - igen , igen
Fra : vra

Dato : 16-05-05 21:36

Jeg kører Windows 98 SE (dansk installation) og har tilmeldt mig Windows
update funktionen. I de seneste måneder har jeg fået en pop-up hver eneste
dag om en vigtig opdatering til mit system. Det viser sig at være en Samlet
sikkerhedsopdatering til Outlok Express 6 Service Pack 1 (KB837009). Denne
pop-up kommer hver eneste dag på trods af at jeg HAR installeret KB 837009;
også ifølge den oversigt som man kan bede om i forbindelse med opdateringer.

Det er noget irritererende at jeg hver 24. time skal afvise denne
unødvendige opdatering ved at markere Meddel mig senere. Det eneste
alternativ Opdater mit system , er jo ikke nødvendigt da KB 837009 er
installeret i forvejen.

Er der nogen der har en forklaring. På forhånd tak.

Viktor

Fra : John

Dato : 16-05-05 23:07

"vra" skrev i en meddelelse

> [...]
> sikkerhedsopdatering til Outlok Express 6 Service Pack 1 (KB837009). Denne
> pop-up kommer hver eneste dag på trods af at jeg HAR installeret KB

Belarc Advisor (gratis) kan blandt meget andet afsløre, om dine patch'es er
i orden, eller bør af- og gen-installeres:

http://www.snapfiles.com/get/belarc.html

Alternativt har du i win98-2 en reparations-mulighed for IE.

Mvh John