Die Hard serien paa DVD billigt ??
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 16-05-05 20:00

Hej

Er der nogen der har set Die Hard serien paa DVD billigt et sted i Kbh.
?

Billigt er under en hund pr. DVD

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : David Rasmussen

Dato : 16-05-05 20:23

Jesper Haaber Gylling wrote:
> Hej
>
> Er der nogen der har set Die Hard serien paa DVD billigt et sted i Kbh.
>
> Billigt er under en hund pr. DVD

Koster de ikke 80 per film i TP?

/David

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 16-05-05 20:33

David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote:

> Koster de ikke 80 per film i TP?

Jeg ved det ikke. TP plejer at have gode tilbud, saa hvis de koster 80,-
er jeg paa.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Kim Jensen

Dato : 16-05-05 21:22

Jesper Haaber Gylling wrote:
> Er der nogen der har set Die Hard serien paa DVD billigt et sted i Kbh.
> Billigt er under en hund pr. DVD

Hvis du kan "leve med" R1, kan de fåes samlet for lige under kr. 200,-
(bemærk - gratis porto!) fra

http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=18577

--
med venlig hilsen
Kim Jensen

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 16-05-05 21:41

Kim Jensen skrev:

> Hvis du kan "leve med" R1, kan de fåes samlet for lige under kr. 200,-
> (bemærk - gratis porto!) fra
>
> http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=18577

Men så kommer der vel told og toldgebyr oveni?

--
Mvh. Peter
http://filmsvar.dk

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 16-05-05 22:08

Peter Bjerre Rosa <usenet@filmsvar.dk> wrote:

> Men så kommer der vel told og toldgebyr oveni?

Jeg vil gerne have danske tekster.

Tak for linket.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Martin Møller

Dato : 16-05-05 22:12

"Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> skrev i en meddelelse

> Jeg vil gerne have danske tekster.

Så må du en tur i TP og se om de har dem.

Martin

Fra : Kim Jensen

Dato : 17-05-05 18:23

> Men så kommer der vel told og toldgebyr oveni?

Doh! Ja, det overså jeg lige i farten. Jeg er blot blevet så vant til at
bestille for max. ~20 CAD$ fra dem, at jeg lige glemte denne detalje

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 17-05-05 22:09

Kim Jensen skrev:

> Doh! Ja, det overså jeg lige i farten. Jeg er blot blevet så vant til
> at bestille for max. ~20 CAD$ fra dem, at jeg lige glemte denne
> detalje

Jeps. Efter Dvdsoon har gjort portoen gratis (igen?), har jeg længe haft dem
i kikkerten. Priserne er jo helt vilde af og til. Men jeg gider simpelt hen
ikke bøvlet med told og gebyrer. Det samme gælder Koreandvds.

--
Mvh. Peter
http://filmsvar.dk

Fra : OP

Dato : 16-05-05 22:20

> Hej
>
> Er der nogen der har set Die Hard serien paa DVD billigt et sted i Kbh.
> ?
>
> Billigt er under en hund pr. DVD

Hejsa

Her er 1'eren ihvertfald, pænt billig....endda i Special Edition

http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=7630

Håber det hjælper lidt.

Mvh OP

Fra : David Rasmussen

Dato : 17-05-05 09:40

OP wrote:

> Hejsa
>
> Her er 1'eren ihvertfald, pænt billig....endda i Special Edition
>
> http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=7630
>
> Håber det hjælper lidt.

Det er netop de special editions de har haft eller har i TP til 79,95
stykket.

/David

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-05 12:39

Er TP på nettet ??

/W

Fra : Robert Eriksen

Dato : 17-05-05 13:36
Fra : MM

Dato : 17-05-05 10:02

> Hej
>
> Er der nogen der har set Die Hard serien paa DVD billigt et sted i Kbh.
> ?
>
> Billigt er under en hund pr. DVD

Jeg købte Die Hard 1 og 2 SE i Bilka til 50kr.
(Godt nok i Esbjerg, men mon ik de kører med samme pris herovre)

~M

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 17-05-05 15:46

MM <msquaredFJERN@FJERNkampsax.dtu.dk> wrote:

> Jeg købte Die Hard 1 og 2 SE i Bilka til 50kr.
> (Godt nok i Esbjerg, men mon ik de kører med samme pris herovre)

Kanon. Jeg tester Bilka.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Morten DH

Dato : 17-05-05 15:51

"MM" <msquaredFJERN@FJERNkampsax.dtu.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg købte Die Hard 1 og 2 SE i Bilka til 50kr.
> (Godt nok i Esbjerg, men mon ik de kører med samme pris herovre)

Samme pris er bekræftet i Næstved

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-05 17:37

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> "MM" <msquaredFJERN@FJERNkampsax.dtu.dk> skrev i en meddelelse
>
> Samme pris er bekræftet i Næstved

Aha...
Er det i denne uge (i dag), at I har set prisen ???

/W

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 19-05-05 18:07

Morten DH <morten@FJERNdrejoe.dk> wrote:

> "MM" <msquaredFJERN@FJERNkampsax.dtu.dk> skrev i en meddelelse
>
> Samme pris er bekræftet i Næstved

Hej Morten

I foelge Bilka i Naestved, saa kan de ikke finde dem. Hvonaar har du set
dem der ? Hvis de er der kan du saa ikke koebe dem til mig?

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Morten DH

Dato : 19-05-05 19:02

> I foelge Bilka i Naestved, saa kan de ikke finde dem. Hvonaar har du set
> dem der ? Hvis de er der kan du saa ikke koebe dem til mig?

Det er vel omkring en måneds tid siden jeg så dem i rodekassen til 49.95 -
skal prøve at huske at kigge efter dem næste gange jeg kommer forbi

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 21-05-05 18:55

> [...]

> Det er vel omkring en måneds tid siden jeg så dem i rodekassen til 49.95 -
> skal prøve at huske at kigge efter dem næste gange jeg kommer forbi

Jeg fandt Die hard 1 SE i dag med 2 DVD skiver og 6 timers ekstra
materiale hos:

http://www.new-factory.dk/

til 60,-

Bemaerk venligst at filmen er ny - der er vel en 10 stykker tilbage.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling