MS Windows
briani 27239
Opdatering
Fra : Marberg

Dato : 16-05-05 18:43

Goddag til gruppen!

Kan ikke få min XP Home Ed. til at opdatere på Microsoft's Update,
prøver at fortælle mig at jeg skal hente den sidste nye version af IE 6
som jeg allerede har, hvad er der galt??

MVH
Marberg

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 16-05-05 20:57

Den 16-05-05 19.43 skrev Marberg følgende:

> Kan ikke få min XP Home Ed. til at opdatere på Microsoft's Update,
> prøver at fortælle mig at jeg skal hente den sidste nye version af IE 6
> som jeg allerede har, hvad er der galt??

Det er vist ikke IE, der skal opdateres, men en ActiveX. Hvad sker der,
hvis du siger ja til at opdatere?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Spar på tastetrykkene med Flashpaste, der husker tekst for dig.

Fra : Marberg

Dato : 17-05-05 14:29

Kim Ludvigsen skrev:

> Det er vist ikke IE, der skal opdateres, men en ActiveX. Hvad sker der,
> hvis du siger ja til at opdatere?

Hej Kim

Den fanger slet ikke Win.updates siden er helt blank og der står udført
nede i venstre hjørne med en gul trekant over.

MVH
Marberg