Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Coppermine ...nye temaer ?
Fra : K

Dato : 16-05-05 17:24

Hej

Er der nogen herinde der ved hvor man kan finde flere temaer end dem der
allerede findes i Coppermine ver. 1.3.3 ?

Fra : Richard

Dato : 16-05-05 21:29

K wrote:

> Er der nogen herinde der ved hvor man kan finde flere temaer end dem der
> allerede findes i Coppermine ver. 1.3.3 ?

Hvis du med Coppermine mener M$' kommende OS til lancering i 2006, 2007
eller, hvornår det nu bliver færdigt, er det nok bedre at spørge i en
pc- eller pc.software-gruppe

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 16-05-05 22:58

Richard wrote:

> Hvis du med Coppermine mener M$' kommende OS til lancering i 2006, 2007
> eller, hvornår det nu bliver færdigt, er det nok bedre at spørge i en
> pc- eller pc.software-gruppe

Er det ikke noget med nogle lange horn micros$ft lancere i 06-07 eller 08

Tommy

Fra : Morten Sten Andersen

Dato : 16-05-05 22:59

> Er det ikke noget med nogle lange horn micros$ft lancere i 06-07 eller 08

Coppermine er et online galleri....

http://coppermine.sourceforge.net/

Morten

Fra : Richard

Dato : 16-05-05 23:33

Morten Sten Andersen wrote:

> Coppermine er et online galleri....

*lol* - sikke da også et navn til sådan et

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 17-05-05 06:07

In article <42891fa7$0$50695$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, Richard wrote:

> *lol* - sikke da også et navn til sådan et

De ved vel at man sjældent finder guld hos de nørder der kan finde
ud af sætte det op :)

Fra : K

Dato : 18-05-05 22:32

"Morten Sten Andersen" <no@thanks.dk> skrev i en meddelelse

> Coppermine er et online galleri....
>
> http://coppermine.sourceforge.net/

Ja lige nøjagtig

Fra : Steen Larsen

Dato : 16-05-05 23:03

In article <42891771$0$272$bc7fd3c@news.sonofon.dk>,
Tommy Hjorth <tommy@linuxgeek.digicity.dk> wrote:

> Er det ikke noget med nogle lange horn micros$ft lancere i 06-07 eller 08
>
> Tommy

Jeg tror coppermine i denne sammenhæng er et open source billed-gallery
baseret på mysql og php.

Fra : K

Dato : 18-05-05 22:32

"Steen Larsen" <steen.remove@this.lykking.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror coppermine i denne sammenhæng er et open source billed-gallery
> baseret på mysql og php.

Nemlig

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 17-05-05 06:06

In article <42891771$0$272$bc7fd3c@news.sonofon.dk>, Tommy Hjorth wrote:

> Er det ikke noget med nogle lange horn micros$ft lancere i 06-07 eller 08

Yup, de smider en ko på det baggrundsbillede maskinen kommer med, og
forsøger (ifølge Bill Gates) at få den til at ligne MacOS X så meget
som muligt.

Hvorfor folk så ikke køber the-real-thing i stedet fatter jeg ikke.

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 19-05-05 18:53

Povl H. Pedersen wrote:

> [...]
> som muligt.
>
> Hvorfor folk så ikke køber the-real-thing i stedet fatter jeg ikke.

Næ, men der er mange der er glade for blue screen of death og besværet
med virus, spam osv.

Nå det er vist lidt off. topic så hellere slutte her.

Tommy

Fra : SpookiePower

Dato : 17-05-05 09:52

Du kan finde det hele på deres hjemmeside -

http://coppermine.sourceforge.net/

Den hurtige vej er -

http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=89658

Mit fotoalbum -
www.photo.activewebsite.dk

Fra : K

Dato : 18-05-05 22:37

"SpookiePower" <boxjunk2600@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Du kan finde det hele på deres hjemmeside -
>
> http://coppermine.sourceforge.net/

Jov ..jov dem hos Coppermine kender jeg godt, jeg har nu fundet flere temaer
hos en der kalder sig Damysterious http://damysterious.xs4all.nl/

> Mit fotoalbum -
> www.photo.activewebsite.dk

Har du ikke dansk sprog på din version Coppermine ?, det har jeg på min

Fra : SpookiePower

Dato : 19-05-05 10:02

"K" <k@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Har du ikke dansk sprog på din version Coppermine ?, det har jeg på min

Nej, jeg tror ikke det er en god ide, når mine billeder snart bliver verdensberømte :)