Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Vinkelsøger...
Fra : Thomas

Dato : 16-05-05 16:40

Skal en vinkelsøger til Canon virkelig koster 1500,- ?

Findes der ikke noget alternativt?

Thomas

Fra : Kristian Amby

Dato : 16-05-05 17:45

Fortvivl ikke.

For mange år siden, købte jeg en vinkelsøger til min Pentax. Da jeg
senere skiftede til Contax, kunne den også bruges hertil.

Nu har jeg lige fået en EOS 350D og den kan også bruges hertil.

Bare jeg også kunne bruge mine Zeiss objektiver Jeg er villig til at
focusere selv. Men det er vist bare ønsketænkning.

Mvh
Kristian Amby

On Mon, 16 May 2005 17:39:44 +0200, Thomas <neumann@studjur.dk> wrote:

>Skal en vinkelsøger til Canon virkelig koster 1500,- ?
>
>Findes der ikke noget alternativt?
>

>Thomas

Fra :

Dato : 16-05-05 18:26

"Kristian Amby" <amby@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Bare jeg også kunne bruge mine Zeiss objektiver Jeg er villig til at
> focusere selv. Men det er vist bare ønsketænkning.

Jeg mener at have læst om Zeiss på eos hus, hvilken fatning er der på dine
Zeiss obj, ??
Hilsen Henrik

Fra : Kristian Amby

Dato : 16-05-05 19:08

Det er Contax bajonet. Jeg havde (har) en Contax 137MA og 155MM. Ak
ja, det var tider.

Tak for linket, du sendte mig. Jeg har været inde og kigge.

Mvh
Kristian Amby