Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Att.: Jan Bøgh og alle andre fotografer i ~
Fra : Frodo Nifinger

Dato : 16-05-05 15:46

Jeg er ved at planlægge en ny fotosafari og har tænkt at runde turen af i
Ørnereservatet i nærheden af Råbjerg Mile.
Men ørnereservatet starter først forestillingen kl 15:00 om lørdagen, så
der skal naturlligvis andre lokationer til for at gøre en fornuftig tur.

Hirsholmene var jo oplagt, men da postbåden åbenbart ikke sejler i weekenden
eller kan hyres lige pt. er der jo ikke rigtigt noget at gøre.
Frederikshavn kunne så til gengæld byde på anderledes billeder især nede
omkring havnen.
Men vi skal have fundet en spændende lokalitet i nærheden.

Jeg er helt åben for forslag om, hvor turen kan gå hen.

Foreløbigt har vi fastlagt turen til at foregå lørdag d. 11 juni.

--
Jesper Nielsen
aka

Fra : Peter Michael Nielse~

Dato : 16-05-05 16:23

> Jeg er helt åben for forslag om, hvor turen kan gå hen.
>
> Foreløbigt har vi fastlagt turen til at foregå lørdag d. 11 juni.

> [...]

Hvad med at starte turen med et besøg på vejlerne ? en mindre omvej men et
besøg værd

Peter Michael Nielsen

Fra : Jan Bøgh

Dato : 16-05-05 18:18

Frodo Nifinger wrote:

> [...]
> Men vi skal have fundet en spændende lokalitet i nærheden.
>
> Jeg er helt åben for forslag om, hvor turen kan gå hen.

Det helt oplagte er Råbjerg Mile, når nu ørnereservatet står på programmet.
Jeg kan godt smide nogle billeder op, hvis nogen skule være interesseret (er
lige for en time siden kommet hjem fra camping i Bunken, der ligger i
området og har tilbragt hele eftermiddagen i milen). For naturfotografer
(incl. fuglefolket) er der fremragende muligheder for nogle helt specielle
billeder. Og er man udstyret med gummistøvler eller er frisk på at få våde
sokker, er det helt jomfruelige område bag milen ikke uden interesse.
Barskt, forblæst og meget anderledes.

Ellers vil jeg - selvom jeg bor i Frederikshavn - nok mene at Skagen må være
mere oplagt end Frederikshavn, når det drejer sig om fotomuligheder.

> Foreløbigt har vi fastlagt turen til at foregå lørdag d. 11 juni.

Da jeg med garanti selv befinder mig i vores campingvogn i Bunken, er jeg i
området i forvejen. Så jeg kunne da godt lege vejviser, hvis der er
interesse.

vh

Jan

--