Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon EOS 20D og 17-85 - dansk eller udenl~
Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 16-05-05 14:48

Jeg har nu brugt en del tid på at kigge på forholdene, og har besluttet mig
for alligevel at skifte fra Nikon til Canon mht digitalt kamera. Jeg havde
oprindelig tænkt mig et Nikon D70s, men går nu efter Canon EOS 20D i kit
med et 17-85 objektiv. Så må jeg købe til af blits og telezooms efterhånden
som budgettet tillader det.

Jeg har været forbi Canons hjemmesider i DK og GB/US, men synes ikke at
kunne finde en pdf-manual eller lignende til 20D'eren - findes det ikke?

Det er i øvrigt interessant at se, at Kamerahuset på Nørrebro i København
tilsyneladende sælger EOS 20D med dansk manual til omtrent samme pris som
Digital4u.de/.dk tager for et kamera med "udenlandsk manual". Er der mindre
prisforskel mellem udland og indland mht Canon end tilfældet synes at være
med Nikon?

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : [HCS] 4000

Dato : 16-05-05 15:03

Her et link til engelsk manual:
http://consumer.usa.canon.com/ir/controller?act=DownloadDetailAct&fcategoryid=314&modelid=10464

--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

* www.pbase.com/hcstune *
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 16-05-05 15:28

On Mon, 16 May 2005 16:03:28 +0200, [HCS] 4000 wrote:

> Her et link til engelsk manual:
> http://consumer.usa.canon.com/ir/controller?act=DownloadDetailAct&fcategoryid=314&modelid=10464

Takker!

Mht firmware upgrades og 20D - kan/skal jeg bruge den på denne side, eller
er der en europæiseret udgave? Hvordan ser jeg hvilken version der er i et
20D kamera? (Har som bekendt ikke set manualen endnu... )

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : [HCS] 4000

Dato : 16-05-05 16:16

Firmware kan også hentes fra samme side - der er den samme ver. som hentes
f.eks i Europa.
--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk