S: Bord-Opvasker
Fra : Ruth Ljørring

Dato : 16-05-05 14:58

Melissa Bordopvasker i rustfri stål m/hvid forplade til 220 volt,
meget velholdt 4 år gl. 2 programmer, flot opvask. Mål B 42 x D 50 x H
45 cm. velegnet til campingvogn. 5 år gammel, nypris 1.990 kan
afhentes for 400

Fra : Steen Larsen

Dato : 16-05-05 15:55

Ruth Ljørring (slet GYK24) wrote:
> Melissa Bordopvasker i rustfri stål m/hvid forplade til 220 volt,

> meget velholdt 4 år gl.
5 år gammel, nypris 1.990 kan

Gadvide hvor gammel den er??

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Ruth

Dato : 16-05-05 17:35

"Steen Larsen" <dsl175340@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> 5 år gammel, nypris 1.990 kan
>
> Gadvide hvor gammel den er??
> Jeg skrev 5 år gammel,
Mvh.
Ruth

Fra : Steen Larsen

Dato : 16-05-05 17:40

Ruth wrote:

> [...]

Hej Ruth

Du skrev også "meget velholdt 4 år gl."

Så det er lidt forvirende.

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Jørgen L.

Dato : 16-05-05 18:30

> Gadvide hvor gammel den er??

Hej Steen i stedet for at undre dig over dens alder burde du undre dig over
hvad dette indlæg laver i camping grupen

Hilsen Jørgen

Fra : Ruth

Dato : 16-05-05 19:07

"Jørgen L." <Noemail@stopspamspam.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Steen i stedet for at undre dig over dens alder burde du undre dig
over
> hvad dette indlæg laver i camping grupen
>
> Hilsen Jørgen
> Hej Jørgen, det er måske en fejlplaceret GRUPPE, but never mind, vær ikke
ked af det.
> Til Steen Larsen, beklager der skulle stå: til 4 personer, og ikke 4 år.
Men den er kun 5 år, og kan tage porcelæn til 4 personer. Du ved Pinse Solen
Danser.

Fortsat god Pinse begge 2
Mvh, Ruth

Fra : Steen Larsen

Dato : 16-05-05 20:38

Jørgen L. wrote:

> Hej Steen i stedet for at undre dig over dens alder burde du undre
> dig over hvad dette indlæg laver i camping grupen

Hej Jørgen

Du har helt ret, den havde jeg ikke lige fanget! :)

Fra : Ruth

Dato : 18-05-05 16:00

> [...]
> hvad dette indlæg laver i camping grupen
>
> Hilsen Jørgen
> Til jeres fornøjelse kan det meddeles at maskinen blev solgt igår
Mvh. Ruth

Fra : Ukendt

Dato : 16-05-05 21:58

> 5 år gammel, nypris 1.990 kan
>
> Gadvide hvor gammel den er??

Hvis man er længe om at skrive indlægget, bliver tingene jo ældre....

Mvh. Per.

Fra : phk

Dato : 18-05-05 13:38

"Per Olsen" <per.olsen snabel-a post3.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis man er længe om at skrive indlægget, bliver tingene jo ældre....

Hvis man er langsomt opfattende kan den jo sagtens være 4 år når man starter
på annoncen og 5 år inden man er færdig :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 18-05-05 14:43

> Hvis man er langsomt opfattende kan den jo sagtens være 4 år når man
starter
> på annoncen og 5 år inden man er færdig :)

Det med langsomt opfattende kan gå begge veje. Ruth åbnede tråden d. 16.05
og hun fik straks at vide, at det var forkert forum - og så har vi ikke hørt
mere til det!

Før end altså du Per, efter 2 døgn, synes det er på sin plads, at være efter
Ruth igen! Tænk jeg synes det virker som om hun fattede det allerede den 16.
Så hvem er langsomt opfattende nu ?

/Flemming U

Fra : phk

Dato : 18-05-05 22:29

"Flemming Udbjørg" <flemming@udbjorg.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> efter
> Ruth igen! Tænk jeg synes det virker som om hun fattede det allerede den

Hmm .. så man skal stemples som langsomtopfattende fordi man har været på
camping hele pinsen og været et par dage om at få klargjort campingvognen
til næste gang den skal afsted - fået ordnet en dør og en markeringslygte
som var gået til?

Så ta´r jeg sgu på camping igen !! :)
--
Per, Esbjerg