MS Windows
briani 27239
Erstat bogstav efter undelete?
Fra : news.cybercity.dk

Dato : 16-05-05 11:38

Hej

Jeg har netop'undeleted' nogle forsvundne filer på i XP.

Det har resulteret i at 'danske specialtegn' er blevet erstattet af nogle
andre 'volapyk-tegn.

F.eks: 'Øresundebroen' er blevet til '|osundsbroen'.

Findes der en metode til at ændre et eller flere bestemte tegn i alle
filnavne, i specifikke mapper?

Jeg har prøvet at google på 'replace character', men synes ikke jeg kan
finde det rigtige værktøj, eller også er det lidt for 'langhåret' til mig.

N I E L S

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 16-05-05 11:59

"news.cybercity.dk" skrev
> [...]
> finde det rigtige værktøj, eller også er det lidt for 'langhåret' til mig.

Der et værktøj til at rename filer her:
http://www.musicsucks.com/CKSoft/CKRename/

Der et avanceret værktøj til at rename filer her:
http://www.pricelesswarehome.org/acf/programs/0747-PW.php

mvh
Thorkild Dalsgaard

Fra : news.cybercity.dk

Dato : 16-05-05 16:36

"Thorkild Dalsgaard" <tdalsgaard@despammed.com> skrev

> Der et værktøj til at rename filer her:
> http://www.musicsucks.com/CKSoft/CKRename/

Lige hvad jeg ønskede mig. Tak!
(Er dog nødt til at behandle mapperne en af gangen).

N I E L S