MS Windows
briani 27239
Windows 2000 'gået ned'??
Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 16-05-05 09:43

Da jeg for et øjeblik siden havde startet W2k, kom der en meddelelse om 'nye
opdateringer klar til at blive installeret'. Jeg satte processen i gang
(som jeg så ofte før har gjort) uden at nærmere at undersøge, hvilke(n)
opdatering(er), det drejede sig om (lavede i mellemtiden noget andet).
Efter et par minutter var installationen færdig - og jeg klikkede OK for
genstart.

Efter genstart fik jeg 'blå skærm' med flg. meddelelse:

"STOP :0x0000007B (0xEBC1B848...[tre andre memory-adresser])
INACCESSIBLE_BOOT_DEVICE

Kontrollér for vira
Fjerne eventuelle nyinstallerede harddiske eller harddisk-controllere.
Kør CHKDSK /F for at kontrollere harddisken for fejl og genstart derefter
computeren"

Jeg har efterfølgende forsøgt at starte fra inst.-CD, men det gav samme
udfald!

Har andre været ude for dette?
Gode forslag???
--
med venlig hilsen
Hans

Fra : O. Skjold \(Odense 5~

Dato : 16-05-05 11:16

"Hans Henrik Hansen" <h2vhspam@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

<klip>
> [...]
> derefter
> computeren"
>
> Jeg har efterfølgende forsøgt at starte fra inst.-CD, men det gav

Prøv søg på INACCESSIBLE_BOOT_DEVICE på Google:
http://www.google.dk/search?q=INACCESSIBLE_BOOT_DEVICE&hl=da&lr=lang_da&sa=N&tab=gw

eller på Google Groups:
http://groups.google.dk/groups?q=INACCESSIBLE_BOOT_DEVICE&hl=da&lr=lang_da&sa=N&tab=wg

måske der er noget du kan bruge...

--
Mvh.
O. Skjold

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 16-05-05 11:37

O. Skjold (Odense 5260) wrote:
> Prøv søg på INACCESSIBLE_BOOT_DEVICE på Google:
> [...]

Fin idé - jeg har faktisk allerede fundet et par MS-artikler om emnet, men
endnu ikke fået prøvet, om forslagene virker??

--
med venlig hilsen
Hans