Blade Trinity - sikke noget hø - ingen sp
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 15-05-05 23:36

Er lige blevet færdig med Blade Trinity og sikke da en skuffelse, den har
intet med de to første at gøre. Dårlig historie, latterlig dialog, roddet
action, ja jeg kunne blive ved. Blade er nærmest en bi-rolle.

Men det værste af det hele var nu de ipod reklamer filmen var fyldt med. I "I
Robot" var den der converse reklame ret iriterrende, men det er da intet imod
Jessica Biels Ipod reklame, der ovenikøbet vender tilbage 3-4 gange i løbet af
filmen. Det er ødelæggende for filmen og fjollet at en person skulle lytte til
mp3'er mens hun var i kamp. Disse åbenlyse reklamer kan ikke engang kaldes
product-placement, da product placement handler om at få et produkt vist i en
film således at den indgår som en naturlig del af handlingen, men den Ipod
reklame (man fik endda lige vist at man kan hente musik ned via nettet - smart
smart) havde nada med filmen at gøre.

Nu bliver jeg nød til at se The Eight Diagram Pole Fighter før jeg går i seng
for ikke at falde i søvn deprimeret.

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 16-05-05 00:01

> Er lige blevet færdig med Blade Trinity og sikke da en skuffelse, den har
> intet med de to første at gøre. Dårlig historie, latterlig dialog, roddet
> action, ja jeg kunne blive ved. Blade er nærmest en bi-rolle.

Jeg var sgu heller ikke så glad for Trinity.
Det er nok den åndsvageste og grimmeste udgave af Dracula jeg længe har set.
Jeg sad og tænkte: Scorpion King? Det tror jeg nok lige...
Plus Blades 2 "hjælpere" er røv-irriterende. Hun er nok ikke ligeså cool,
som filmen vil have os til at tro, og han er en komiker, der er blevet
malplaceret.
Men synes Blade-filmene er faldet gradvist i kvaliteten.

Fra : Morten DH

Dato : 16-05-05 10:31

> [...]
> at man kan hente musik ned via nettet - smart smart) havde nada med filmen

Ah tak, jeg var bange for jeg var den enste som er ved at brække mig at de
åbenlyse rekvalmer i film... før hen kunne man nøjes med et diskret logo i
baggrunden hist og her - nu kædes specifikke produkter ind i handlingen på
en yderst klodset måde

Fra : Frede Hansen

Dato : 16-05-05 11:48

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> wrote in

> [...]
> diskret logo i baggrunden hist og her - nu kædes specifikke produkter
> ind i handlingen på en yderst klodset måde

Ikke kun film, også serier: Stargate SG-1 + Atlantis
Eks mener de i de 2 serier at en kombination af NEC og Dell kan levere
så meget kraft at man kan operere en stargate og dermed rejse til andre
galaxer iløbet af nul komma fem.
2 producenter man ikke kan undgå at se, for deres logos er blevet lavet
lidt større i serierne og stråles direkte ind i kameraerne hver gang de
sidder og leger med et af deres produkter.
--
Frede Hansen

Fra : digi

Dato : 17-05-05 22:30

On Mon, 16 May 2005 00:35:41 +0200, Lars Hoffmann
<lars@intercambiodvd.com> wrote:

>Er lige blevet færdig med Blade Trinity og sikke da en skuffelse, den har
>intet med de to første at gøre. Dårlig historie, latterlig dialog, roddet
>action, ja jeg kunne blive ved. Blade er nærmest en bi-rolle.

Total enig