Adressefelt er blank ved klik på link der ~
Fra : Ukendt

Dato : 15-05-05 16:42

Hejsa.

Jeg har en række w2k maskiner, der har et problem med IE6: Når jeg klikker
på et link, der skal åbne i et nyt vindue, så dukker der blot et nyt IE
vindue op hvor indholdet er blankt. Adressefeltet også er blankt. Jeg får
altså et nyt vindue uden indhold, i stedet for at komme ind på den side der
linkes til.

Noget der har en ide, om hvordan jeg løser problemet?

På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Rune.

Fra : Hans

Dato : 15-05-05 19:09

Rune Nicolajsen wrote:
> [...]
> komme ind på den side der linkes til.
>
> Noget der har en ide, om hvordan jeg løser problemet?

www.spywarefri.dk er et godt sted at starte, da i har fået noget snavs ind
på maskinerne.

Hans