For lidt sex
Fra : doktoren

Dato : 15-05-05 15:36

Ved ikke helt hvordan jeg skal forklare, så jeg skriver det bare som det er:
Min kæreste og jeg startede ud med at dyrke meget og langvarig sex, ligesom
man plejer i et forhold, når det er nyt, men efter et stykke tid, gad hun
ikke mere. Dette har jeg prøvet før, men ikke før man havde været sammen i
½-1 år, og vi har først lige været sammen i 3 måneder.
Hun har det som blommen i et æg, skal ikke betale noget - det gør jeg, får
gaver i et væk, jeg har fortalt hende hvor meget jeg holder af hende og hun
har sagt lignende ting til mig..
Jeg bliver frustreret af ikke at have sex med hende, hun er den smukkeste
kæreste jeg nogensinde har haft og vores sexliv var helt fantastisk, men nu
vil hun ikke mere.. jeg sagde til hende at det ikke var særligt rart, for
det fik mig jo til at føle at hun ikke gad mig og os. Det er ikke tilfældet,
lød svaret.. men hun vil stadig ikke!
ARGH!

_______
MVH
Brian

Fra : Zeki

Dato : 15-05-05 17:13

"doktoren" <svar.i.gruppen.ikke.mail@tak.dk> wrote in message

> [...]
> ikke mere. Dette har jeg prøvet før, men ikke før man havde været sammen i
> ½-1 år, og vi har først lige været sammen i 3 måneder.

Har du nogensinde oplevet med andre tidligere at det var dig der pludselig
ikke gad? I så fald: Hvad var grunden?

> [...]
> gaver i et væk, jeg har fortalt hende hvor meget jeg holder af hende og

Det handler ikke om "blommen i et æg." Hvis du tror at jo mere du gør for
hende, jo mere vil hun begære dig og tænde på dig, så tager du grueligt
fejl. Ofte er det modsatte faktisk tilfældet.

> [...]
> kæreste jeg nogensinde har haft og vores sexliv var helt fantastisk, men

Måske er respekten for dig røget, fordi du tigger. Ingen respekt, intet
begær. Jo mere du plager og "hvorfor ikke...?", jo mindre lyst får hun.
Sådan er det i hvert fald generelt.

>. jeg sagde til hende at det ikke var særligt rart, for
> det fik mig jo til at føle at hun ikke gad mig og os. Det er ikke
tilfældet,
> lød svaret.. men hun vil stadig ikke!

Ja, det skal hun jo sige. Det er meget få kvinder i parforhold som direkte
stiller sig op og siger "jeg tænder ikke på dig længere." I stedet giver de
hints.

Ked af at sige det, men for mig lyder det kun som et spørgsmål om tid før
hun gør det forbi og siger "kan vi ikke bare være venner." En del kvinder
har den såkaldte "tre-måneders" grænse, og hvis du ikke maner dig op, så
ender du højst sandsynligt med at blive vejet og fundet for let.

Det bedste råd jeg umiddelbart kan give er at blive mere reserveret. Vise
hende at du skam stadig har lyst men ikke behov. Stoppe med at tigge og
bede. Blive mystisk, lade hende undre sig over dig. F.eks ved at være mindre
til rådighed.

Du skriver at hun er den "smukkeste kæreste" du har haft. Noget tyder på at
du gør alt for hende og slet ingen udfordring er for denne "smukke kvinde."
Stop med det! Prøv i stedet i en periode at behandle hende som om at hun i
stedet var den grimmeste kæreste du havde haft, dvs tillæg dig samme
opførsel som dette scenarie. Så skal du bare se løjer. Det er svært og
kræver høj grad af selvkontrol, men hvor der er vilje er der vej.

mvh
Zeki

Fra : doktoren

Dato : 16-05-05 01:05

> Har du nogensinde oplevet med andre tidligere at det var dig der pludselig
> ikke gad? I så fald: Hvad var grunden?

Ja, men da var det en udspringer af at jeg havde en fornemmelse af at, den
pågældende kæreste var mig utro, hvilket jeg da for øvrigt også fik
bekræftiget efter jeg havde slået op med hende

> Det handler ikke om "blommen i et æg." Hvis du tror at jo mere du gør for
> hende, jo mere vil hun begære dig og tænde på dig, så tager du grueligt
> fejl. Ofte er det modsatte faktisk tilfældet.

Det er slet ikke sådan fat, jeg gør jo ikke de ting jeg gør for at hun skal
ville have mig, jeg gør dem fordi jeg holder af hende og gerne vil vise
hende det gennem både handlinger og ord..

> Måske er respekten for dig røget, fordi du tigger. Ingen respekt, intet
> begær. Jo mere du plager og "hvorfor ikke...?", jo mindre lyst får hun.
> Sådan er det i hvert fald generelt.

Jeg tigger ikke! Jeg fortalte hende hvad det gjorde ved mig, og har siden da
respekteret hendes ønske om et mindre fysisk forhold!

> [...]
> opførsel som dette scenarie. Så skal du bare se løjer. Det er svært og
> kræver høj grad af selvkontrol, men hvor der er vilje er der vej.

Jeg ved ikke hvordan jeg skal bære mig ad med det, men jeg vil gøre et
forsøg..

tak for svaret :)

______
MVH
Brian

Fra : Zeki

Dato : 16-05-05 01:36

> [...]
> ville have mig, jeg gør dem fordi jeg holder af hende og gerne vil vise
> hende det gennem både handlinger og ord..

Jamen, der er da ikke noget i vejen med at overøse hinanden med hengivenhed.
Men gør hun det samme? Er I begge to lige gode til at give og tage imod?
Hvornår har hun f.eks brugt så meget som en krone på dig?

> Jeg tigger ikke! Jeg fortalte hende hvad det gjorde ved mig, og har siden
da
> respekteret hendes ønske om et mindre fysisk forhold!

Nå, så I er bare (blevet) gode venner? Er hun nået dertil hvor hun har sagt
til dig at hun har "behov for luft"?
Helt ærligt, hvis der er noget der er wimpet, så er det når en fyr taler om
de behov han ikke få opfyldt og hvad det gør ved hans følelser, når der ikke
er gået mere end tre måneder.

Men det er den samme velkendte skrøne "vil ikke mere efter tre måneder." Har
hørt den igen og igen, og har også selv været der et par gange i mit liv.
Rådene er de samme, med udfaldet afhænger helt og holdent om man har modet
og viljen til at gøre noget ved det. Eller om man er typen der begår de
samme fejl igen og igen for så bagefter at efterrationalisere at "heller
ikke hende her passede til mig."

Grundlæggende er der alt for stor forskel på jeres niveau af interesse. For
at normalt forhold kan fungere kræver det to mennesker med nogenlunde samme
interesseniveau. Du virker helt skudt i hende og virker som den der er langt
mere interesseret i hende end omvendt.

Når en kvinde stopper med at begære sin kæreste efter så kort tid er det et
stort rødt flag, som signalerer at hendes interesse for dig er (blevet)
meget lav.

For at gøre hende mere interesseret er der en række ting du er nødt til at
gøre. Enkelte af dem har jeg nævnt. Her er nogle flere råd til overvejelse:
- først og fremmest: Du kan ikke tale dig til at gøre hende mere
interesseret. Det gøres gennem det du gør, gennem dine handlinger (eller
mangel på samme)
- uanset hvor meget lyst du har og hvor meget det kribler og krabler i dig,
så lad hende tage initiativ til berøring fra nu af. Og lad være med at være
den der initerer følelsessnak.
- du aflyser en af jeres kommende aftaler, fordi du skal (find selv på
noget)
- du stopper med at købe gaver til hende (stor fejl fra starten)
- du tager initiativ på begge jeres vegne. Køber en billet til teatret eller
til noget som (hun ved) I begge kan lide, og opfører dig som en gentleman
hele denne aften. Får hende til at grine og bringer ikke tunge emner som sex
og følelser frem på noget tidspunkt.
- Når du er sammen med hende så behandler du hende med respekt, men lytter
mere (aktivt) end du taler. Stil hende en masse spørgsmål i stedet for at
tale om dig selv. Sørg for at samtalen er let og humørrig. Brug selvironi.
- Du tester hendes følelser: Få en kvindelig bekendt til at ringe til dig
mens du er sammen med din "smukke kvinde." Arranger det så hun tager
telefonen. Forlad rummet med telefonen og vend kort efter tilbage. Hvis hun
ingen spørgsmål stiller (som f.eks "nåe, hvem var det?"), så er hun dybest
set blevet ligeglad med dig.
-Sidst men ikke mindst: Bedøm hende på hendes handlinger, ikke på hvad hun
siger.

Du har intet at miste. Hun VED at du er vild med hende. Det øjeblik hun selv
begynder at tvivle pga din adfærdsændring, er det øjeblik hun bliver mere
interesseret.

Mvh
Zeki

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 16-05-05 10:35

Zeki wrote:
-snip-
> Du har intet at miste. Hun VED at du er vild med hende. Det øjeblik hun selv
> begynder at tvivle pga din adfærdsændring, er det øjeblik hun bliver mere
> interesseret.

Enig. Hun er på vej til at skride.

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : doktoren

Dato : 16-05-05 22:08

> [...]
> Men gør hun det samme? Er I begge to lige gode til at give og tage imod?
> Hvornår har hun f.eks brugt så meget som en krone på dig?

Hun har ikke, såvidt jeg husker brugt en krone på mig. Og nej, vi er bestemt
ikke lige gode til at give komplimenter og udvise hengivenhed endsige
omsorg.

> Nå, så I er bare (blevet) gode venner? Er hun nået dertil hvor hun har
> sagt
> til dig at hun har "behov for luft"?

Det er jeg bange for at vi er (blevet "bare" venner altså). Og ja.

> [...]
> om
> de behov han ikke få opfyldt og hvad det gør ved hans følelser, når der

bumbum, point taken.

Og jeg tror jeg er nået dertil at, jeg ikke gider kæmpe mere...

Fra : Mette

Dato : 16-05-05 07:35

"doktoren" <svar.i.gruppen.ikke.mail@tak.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ville have mig, jeg gør dem fordi jeg holder af hende og gerne vil vise
> hende det gennem både handlinger og ord..

Alle disse ting er vidunderlige i et veletableret forhold. Men i starten af
et forhold kommer mange kvinder til at kede sig af at vide præcist, hvor hun
har ham. Al spændingen er simpelthen væk, når du serverer dig selv på et
sølvfad, og hun ved hvor hun har dig og begynder 1) at tage dig for givet 2)
at kede sig 3)tænde af på dig.
Da jeg var single mødte jeg mange perfekte mænd, der helt sikkert ville
blive perfekte og trofaste kærester, der ville gøre alt for mig og bære mig
på hænder og fødder. Men netop fordi jeg vidste alt dette fra dag 1 (fordi
de købte blomster og betalte for alt og afslørede alt om deres føleleser for
mig) så mistede jeg interessen og det blev for forudsigeligt og kedeligt. Så
var han ligesom scoret og hvad så?
Jeg ser det samme mønster hos min veninde, der konstant dropper de søde
mænd, der kysser den jord hun går på, men som tænder på og holder fast i de
mænd, hun ikke helt kan finde ud af. (Iøvrigt ikke det samme, som at de
behandler hende som lort).

> Jeg tigger ikke! Jeg fortalte hende hvad det gjorde ved mig, og har siden
da
> respekteret hendes ønske om et mindre fysisk forhold!

Ja, for hun har dig snoet om sin lillefinger. Du _respektererer_ hende
(oversat til: du lader hende bestemme, hvordan tingene skal foregå - på
hendes præmisser og ikke dine. Derved lægger du dig selv under tøflen, hvor
HUN er "manden" i forholdet, der bestemmer farten). Men kvinder vil, at det
er manden, der er mand og som styrer slaget.
Kvinder taler om følelser med deres veninder, og der er ikke noget mere
umandigt end en mand, der opfører sig som en følelsesbetonet kvinde.

Så med andre ord: vær en MAND. Måske er slaget tabt med denne kvinde. Men
næste gang du møder den smukkeste kvinde i verden, så tænk: "Jeg er
flottere, og jeg styrer alting fra nu af". Ellers vil hun fordreje hovedet
på dig og styre dig så du bliver reduceret fra at være mand til at være
hundehvalp. Og det tænder kvinder aldrig på.

Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 16-05-05 11:38

Mette wrote:
[...]
> [...]
> mænd, hun ikke helt kan finde ud af. (Iøvrigt ikke det samme, som at de

Nej, der er forskel på at man lejlighedsvis giver sin kvinde
besked på at hun altså sover på gulvet i nat (det kan
doktoren evt. prøve, selv om det nok er for sent), og så at
man banker hende gul og blå hver gang man tilfældigvis er i
dårligt humør.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Michael Findrilakis

Dato : 16-05-05 15:05

Hej brian,jeg tror du skal begynde at behandle hende andeledes,ikk at du
behandler hende dårligt men du gir hende for meget opmærksomhed,tror ikke
alle kvinder smutter når de bliver for forkælet,kun dem der ikke er moden
nok,og ved hva de vil.
mit råd er,giv hende mindre opmærksomhed,lav planer med vennerne,fortæl
hende at du ikke er lost uden hende på den måde,måske er det for sent med
jer,men hvem ved,mange kvinder ved først hva de har mistet,når det er væk.
mvh michael.
ps:gaver er nok ikke en god ide,har været der før.
held og lykke.

Fra : Bo Nielsen

Dato : 16-05-05 20:43

"Michael Findrilakis" <findrilakis@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mvh michael.
> ps:gaver er nok ikke en god ide,har været der før.

Nej nej Peter, Michael er inde på noget af det rigtige, men Mette har fattet
det helt 100%,.
Hun er kvinde og kender til de følelser, der følger med når man prøver at
holde en mand fast.
Som inkarneret skørtejæger, ved jeg også at man aldrig skal vise for stor
interesse for den person , man er lun på.
Spil lidt cool, lad hende føle at det er hende som scorer dig .
Måske har det ikke noget med faste forhold at gøre, det jeg er inde på, men
alligevel tor jeg der er en sammenhæng.
Ellers har det været en rigtig fed Pinse med vennerne, og hvad der fulgte
med i kølvandet når vi tog hjem fra byen.
Så hvis I har haft det bare halvt så dejligt , så er der ikke noget at klage
over : o )))

mvh Boni

Fra : Mette

Dato : 16-05-05 22:17

"Bo Nielsen" <boni@nospam.dk> skrev i en meddelelse news:4288f801$0$79466$

> [...]
> det helt 100%,.
> Hun er kvinde og kender til de følelser, der følger med når man prøver at

Men som regel tror kvinder, at de VIL have en mand, der overøser dem med
gaver, komplimenter og kærlighedserklæringer fra day one. Men når de møder
sådan én, så mister de interessen, fordi der ikke er noget at være i tvivl
om og kæmpe for.

> [...]
> Spil lidt cool, lad hende føle at det er hende som scorer dig .
> Måske har det ikke noget med faste forhold at gøre, det jeg er inde på,

For at kunne få et fast forhold må man jo holde fast i vedkommende først. Og
dér er det, at manden skal være cool og ikke kaste sig for fødderne af en
kvinde. Når hun så er blevet forelsket og man rent faktisk er i et fast
forhold, der er perspektiver i, så kan man(d) være romantisk og alt det dér.

Fra : PerX ...

Dato : 19-05-05 12:08

In article <42883f3c$0$285$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, Mette@dk
says...
> [...]
> Kvinder taler om følelser med deres veninder, og der er ikke noget mere
> umandigt end en mand, der opfører sig som en følelsesbetonet kvinde.

Men hvad når man som man har brug for at tale om følelser? Er man nød
til at hyre en psykolog så?

Fra : Mette

Dato : 19-05-05 14:53

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> In article <42883f3c$0$285$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, Mette@dk
> says...
> >

> Men hvad når man som man har brug for at tale om følelser? Er man nød
> til at hyre en psykolog så?

Nej, ikke længere henne i forholdet. Men i starten så skal man holde sig fra
det supertunge krængen sit hjerte-smerte ud.

Fra : Brian Olesen

Dato : 18-05-05 13:20

Hej Ziki

> opførsel som dette scenarie. Så skal du bare se løjer. Det er svært og
> kræver høj grad af selvkontrol, men hvor der er vilje er der vej.
>
> mvh
> Zeki

Utroligt! For en gangs skyld er jeg faktisk meget enig med dig.
Mærkeligt at det menneskelige sind er sådan, men din teknik har jeg selv
brugt med held tidligere.

Mvh. Brian

Fra : ThomasB

Dato : 17-05-05 13:33

> [...]
> gad hun ikke mere. Dette har jeg prøvet før, men ikke før man havde været
> sammen i ½-1 år, og vi har først lige været sammen i 3 måneder.

Måske keder det hende, at i skal have langvarig sex hver gang?

En hurtig en på køkkenbordet, et blowjob i skoven, whatever, alt andet end
langvarig sex i sengen.

Sørg for at hun får noget ud af det - mindst hver anden gang....

FORFØR hende..Gør noget uventet - noget spændende.

Sid ikke foran PC'en når du er sammen med hende - ikke ét sekundt.. Sluk
lortet, dæk den til - eller smid den helt ud.

Giv hende massage, men lad det ikke føre til sex. (og det er ligemeget hvor
liderlig du/hun så end er)

Strejf hende blidt på hendes hud, når du rækker ud efter noget.

Tag stramt fat i hendes håndled, og træk hende hen til en butik, cafe,
køkkenet osv. Hun skal mærke at du er førerhunden.. (forFØRE, hvilket
betyder at du for (før) skal vise at du kan føre hende resten af livet

Vær mere sammen med vennerne, det giver et godt testosteronboost at få råbt
fisse sammen med dem, samtidig signalerer det at du har et liv og hun ikke
er det eneste indhold.

Bliv klippet, og tag et par ture med vennerne i byen, med lad hende ikke
vide for meget om turene, men kun er du er i byen.

Du skal afvise hende lidt, men på en sød måde. Du skal ikke virke sur eller
uforskammet.
"Nej, der kan jeg ikke min due (erstat min due, med hvad du plejer at kalde
hende), der skal jeg være sammen med vennerne"..

Tag til en fest hos dine venner sammen med hende, og lad hende sidde lidt
alene... (så vil hun være lykkelig, når du kommer og sætter dig ved siden af
hende)

Lad være med at formalisere jeres forhold overfor dine forældre.. Hun skal
se så lidt til dine forældre som muligt.

Lad være med at klistre op ad hende, når i er ude.. giv hende (og ikke
mindst dig selv) noget spillerum.

Inviter hende på picnic i skoven, efter et par timer fortæller du at du skal
noget (hvad som helst, hvor hun ikke kan komme med), og at i kan ses senere.
Så kommer du en halv time for sent hjem til hende om aftenen, med en flaske
rødvin eller to..

Hav undskyldninger for at komme med gaver/blomster.. F.eks at du kommer for
sent (mere end 1 time), har glemt en aftale osv. Så virker det ikke så
"slesk" og hun føler at hun har fortjent gaven.

Husk at gaven skal have affektionsværdi, prisen betyder ikke en pind.

Pluk nogle mælkebøtter, de virker lige så godt som den største buket du kan
finde i blomsterbutikken.

> Hun har det som blommen i et æg, skal ikke betale noget - det gør jeg, får
> gaver i et væk, jeg har fortalt hende hvor meget jeg holder af hende og
> hun har sagt lignende ting til mig..

Ja, ligesom hendes far ville gøre det og det har hun ikke brug for.

Stil da nogle krav til hende..

"Gør du dig ikke lidt lækker til i aften?"
"Hvorfor?"
"Fordi jeg har lyst til at se dig lækker."

Når hun så har gjort sig lækker, så nyd hende, men dyrk ikke sex med hende.

> [...]
> for det fik mig jo til at føle at hun ikke gad mig og os. Det er ikke
> tilfældet, lød svaret.. men hun vil stadig ikke!

Du tvivler på om hun kan lide dig.. det er en fejl. Det mærker hun med det
samme.

At spørge efter sex er en dræber. Spørg aldrig efter sex.. Never ever..

Du har intet at miste, for du får ikke mere sex af at gøre som du plejer..

Fra : Stefanie Mathiesen

Dato : 17-05-05 19:20

> [...]
> vil hun ikke mere.. jeg sagde til hende at det ikke var særligt rart, for
> det fik mig jo til at føle at hun ikke gad mig og os. Det er ikke

Jeg tænker bare... Hvad er "lidt sex" for er det f.eks. en time om dagen i
stedet for 1½-2timer om dagen, vil jeg da ikke sige at det lyder specielt
slemt...
Hvis det derimod er 1 gang om måneden frem for 1time om dagen er den jo
straks værre...

Fra : doktoren

Dato : 17-05-05 21:42

> [...]
> slemt...
> Hvis det derimod er 1 gang om måneden frem for 1time om dagen er den jo

en gang om måneden lyder mere rigtigt (meget mere rigtigt) end en time om
dagen.. jeg er jo ikke umenneskelig :p

Fra : PerX ...

Dato : 19-05-05 12:03

In article <42875e5d$0$79454$14726298@news.sunsite.dk>,
svar.i.gruppen.ikke.mail@tak.dk says...
> [...]
> det fik mig jo til at føle at hun ikke gad mig og os. Det er ikke tilfældet,

Du giver hende for meget opmærksomhed - så virker du "nem". Prøv i en
period at holde op med at give hende gaver i vet væk, med at fortælle
hende hvor meget du holder af hende, at hun er smuk etc. Find noget
andet at lave (ikke sidespring) men noget hvor du ikke har tid til at
være sammen med hende. Næsten gang hun vil have dig med til noget så
beklag at du ikke har tid fordi du skal noget andet (det er best hvis du
virkelig skal noget, men ellers find på noget).

Fra : Henri Gath

Dato : 24-05-05 18:31

> [...]
> beklag at du ikke har tid fordi du skal noget andet (det er best hvis du
> virkelig skal noget, men ellers find på noget).

Hvorfor skulle han dog overhovedet bruge energi på sådan en imbecil kælling?

Fra : PerX ...

Dato : 03-06-05 14:56

In article <429364c0$0$63697$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
gath@mail.dk says...

> "PerX ..." <hyp1999@_hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor skulle han dog overhovedet bruge energi på sådan en imbecil kælling?

Nu er alle jo ikke føles amputeret.

Fra : Henri Gath

Dato : 24-05-05 18:30

> [...]
> for det fik mig jo til at føle at hun ikke gad mig og os. Det er ikke
> tilfældet, lød svaret.. men hun vil stadig ikke!

giv kællingen et los i røven....

Fra : doktoren

Dato : 03-06-05 16:34

Tusind tak for al responsen, men det er omsonst at diskutere, hvad jeg skal
og ikke skal gøre, jeg er gået fra hende og har det meget bedre.. nu har jeg
da i det mindste fred til at spille pik :)
undskyld ordvalget, men det er jo sådan det er..

________

MVH
Brian

Fra : Mette

Dato : 03-06-05 17:21

> [...]
jeg
> da i det mindste fred til at spille pik :)
> undskyld ordvalget, men det er jo sådan det er..

Hvem gik fra hvem?

Fra : doktoren

Dato : 03-06-05 20:32

Jeg slog op med hende, hvis vi skal være helt specifikke.. men det var mere
som om vi nåede frem til en enighed.. hun syntes jo heller ikke det gik :)

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 03-06-05 22:48

[doktoren | Fri, 3 Jun 2005 17:34:12 +0200]

>nu har jeg da i det mindste fred til at spille pik :)

Jamen, dét skal man heller ikke kimse af ;)

René
www.rene.hjorth.com

Fra : doktoren

Dato : 05-06-05 15:35

> Jamen, dét skal man heller ikke kimse af ;)

absolut ikke :D

Fra : Bo Nielsen

Dato : 04-06-05 19:27

> [...]
jeg
> da i det mindste fred til at spille pik :)

Ja og frihed til at gå på scoretur med vennerne i byen.
Bare nyd friheden så længe du kan.

Boni

Fra : doktoren

Dato : 05-06-05 15:35

> Ja og frihed til at gå på scoretur med vennerne i byen.
> Bare nyd friheden så længe du kan.
>
> Boni

Takker, men tror nu ikke jeg gider scoreture, så hellere bare drikke mig
stiv, og sidde med et øje lukket og prøve at deltage i samtalen ;)

Fra : PerX ...

Dato : 05-06-05 21:46

In article <42a07868$0$18637$14726298@news.sunsite.dk>,
svar.i.gruppen.ikke.mail@tak.dk says...
> nu har jeg da i det mindste fred til at spille pik :)

Hvem vinder? :)

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-05 13:46

Jeg vinder :) hver gang.. og er også dommer, der bestemmer om der skal være
forlænget spilletid eller ej ;)

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-05 13:47

og ja, det er mig.. har bare været nødsaget til at formatere puteren, så jeg
måtte oprette en ny bruger :)