MS Windows
briani 27239
Scheduler
Fra : Viktor Andersen

Dato : 15-05-05 15:46

Jeg kan pludselig ikke mere få min computer til automatisk at opdatere mit
antivirus program. Det er som om, maskinen ikke vil sørge for at
scheduleren
aktiveres/starter op, når jeg tænder maskinen.

Jeg kan gå ind og opdatere, og så lægger ikonet sig fint nede i højre
hjørne, som det skal, men næste gang jeg starter op, så er det væk igen.

Har jeg måske været inde og fjerne noget under services, eller hvad, og
hvordan får jeg den aktiveret korrekt igen?

Gode råd værdsættes meget.

Tak

Viktor

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 15-05-05 15:50

Viktor Andersen skrev:
> Jeg kan pludselig ikke mere få min computer til automatisk at
> opdatere mit antivirus program.

> Gode råd værdsættes meget.

Og du mener ikke vi behøver at vide hvilket
AV program det handler om?
Lige som der er forskel på æbler og pærer, så
er AV programmer jo også forskellige.

--
Lars Fragstrup

Fra : Viktor Andersen

Dato : 15-05-05 16:02

Sorry,

Det drejer sig om Antivir ver 6 på en XP Pro version.

Viktor