MacSOUP 2.7
Fra : Per Rønne

Dato : 15-05-05 14:44

Hvad er den af? På

http://home.snafu.de/stk/macsoup/download.html

kan ses at der er kommet en version 2.7, men linket til den danske
version virker ikke?

--
Per Erik Rønne

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 15-05-05 16:05

Per Rønne <spam@husumtoften.invalid> wrote:

> Hvad er den af? På
>
> http://home.snafu.de/stk/macsoup/download.html
>
> kan ses at der er kommet en version 2.7, men linket til den danske
> version virker ikke?

Det skyldes at jeg har glemt at underrette Stafan Heller om, at linket
skal rettes til:

<http://www.mothsoft.dk/osx/souposx.html>

for Mac OS X udgaven, og

<http://www.mothsoft.dk/classic/soupclas.html>

for udgaven til Mac OS 9

Det er hermed blevet gjort, tak for fejlmeldingen

Mogens Thyregod
www.mothsoft.dk¨
moth@mothsoft.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 16-05-05 11:29

In article <1gwm4fq.f6zfyrhy01j4N%moth@gmothsoft.dk>,
moth@gmothsoft.dk (Mogens Thyregod) wrote:

> Det skyldes at jeg har glemt at underrette Stafan Heller om, at linket
> skal rettes til:

Det lader til, at Stefah Haller stille og roligt at begyndt at opdatere
MacSOUP. Det er jo glædeligt. Måske får han ligefrem tid til at gøre det
mere OS X-agtigt og beregnet til online-brug på et tidspunkt.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Per Rønne

Dato : 16-05-05 11:49

> Det lader til, at Stefah Haller stille og roligt at begyndt at opdatere
> MacSOUP. Det er jo glædeligt. Måske får han ligefrem tid til at gøre det
> mere OS X-agtigt og beregnet til online-brug på et tidspunkt.

Den er da OS X-agitg, og online-brug er ligegyldigt, så længe du kan
køre en AppleScipt eller QuicKeys-makro med de intervaller du bestemmer
dig for.

Derimod er fuld unicode-understøttelse en stor mangel. Bare det forhold
at windows-brugere sender tegn som 1/2 og 1/4, hvorefter vi fåe π og ∏
er jo en uting.
--
Per Erik Rønne

Fra : Henrik Münster

Dato : 19-05-05 22:15

> [...]

> Den er da OS X-agitg, og online-brug er ligegyldigt, så længe du kan
> køre en AppleScipt eller QuicKeys-makro med de intervaller du bestemmer

Det har du måske ret i. MacSOUP ligner vist efterhånden Mac OS X godt
nok. I starten var det noget med, at indstillinger lå i Arkiv-menuen, og
der var henvisninger til kontrolpaneler og indstillinger i Mac OS 9, som
intet havde med Mac OS X at gøre. Nu passer det vist efterhånden meget
godt i udseendet til Mac OS X, uden dog at være enormt flot. Men det er
jo heller ikke en skønhedskonkurrence.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Per Rønne

Dato : 20-05-05 04:49

> [...]
> intet havde med Mac OS X at gøre. Nu passer det vist efterhånden meget
> godt i udseendet til Mac OS X, uden dog at være enormt flot. Men det er

I øvrigt er der jo upraktiske ting forbundet med hyppige afsendelser og
modtagelser af artikler; træstrukturen i vinduet bliver ødelagt, hvilket
gør det sværere at navigere i tråden.
--
Per Erik Rønne