Låne en WoW installation - Odense C
Fra : Oros aka. Rasmus Jen~

Dato : 15-05-05 14:15

Hej folkens

Er der nogen der kan komme mig til undsætning? Min dåmme dåmme kæreste har
lånt min bærbare spillecomputer ud til en veninde (må hun brænde i helvedet
:D Så nu er jeg tvangsindlagt til en pinseferie uden WoW her på fyns land,
nærmere betegnet Odense C. Ville forfærdelig gerne ind og hænge lidt ud
online og vil derfor gerne installere spillet på min anden bærbare, men var
ikke lige klar over at jeg skulle have mine installationscd'er med mig
herover. Er der nogen der kan låne mig installationscd'erne til lige at
smække spillet ind på min bærbare (da det er helligdage kan jeg ikke engang
gå ned og købe spillet, men udlover gerne 50kr til en flink sjæl der kan
hjælpe mig, tilsvarer 2 timer ned på boomtown'en alligevel :) Jeg kan
naturligvis medbringe min bærbare til on-site installation så ikke man
behøver frygte jeg stikker af med skiverne ;) Kriteriet er dog at man bor i
Odense C, og desto tættere på Thorsgade desto bedre! hehe

Ja jeg ved det... jeg er afhængig! :D
mvh Rasmus Jensen (selv bosiddende på Amager)
jeg svarer hurtigt på mail ved henvendelse oros -AT- oros punktum dk