Udskiftning af backup batteri
Fra : SB

Dato : 15-05-05 12:43

Jeg går ud fra at det er rimeligt nemt at udskifte et batteri, men er
der noget som man skal tage højde for? og hvordan sidder batteriet fast?

Håber i kan hjælpe mig, på forhånd tak!

SB

Fra : Lars B

Dato : 16-05-05 12:10

"SB" <sbnospamFJERN@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg går ud fra at det er rimeligt nemt at udskifte et batteri, men er der
> noget som man skal tage højde for? og hvordan sidder batteriet fast?
>
> Håber i kan hjælpe mig, på forhånd tak!
>
> SB

bare pil bundkortet ud af computeren, det giver næsten sig selv..

Fra : NEiL DANELAW

Dato : 16-05-05 18:21

"SB" <sbnospamFJERN@mail.dk> wrote in message
> Jeg går ud fra at det er rimeligt nemt at udskifte et batteri, men er
> der noget som man skal tage højde for? og hvordan sidder batteriet fast?

Ret nemt. Køb et batteri og så kan du se i selve batteri-holderen,
at der er sådan en lille tap der låser batteriet. Brug et tændstik
ell. lign til at presse tappen til side og fjern det gamle batteri.

Det nye batteri kan nærmest bare trykkes ned.

Fra : SB

Dato : 16-05-05 22:27

Har skiftet det uden problemer, tak for hjælpen