Framing
Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 15-05-05 10:50

Hej NG

<http://www.htmlresource.frac.dk/> ligger i et frameset. Klikkes i menuens
'Tutorials' foroven, kommer man til siden
<http://www.htmlresource.frac.dk/Dansk/tutorials/tutindex.html>, som har et
link 'denne her', der indsætter <http://html.dk> i hans eget frameset.

Jeg kunne desværre ikke selv på html.dk's side finde en kontakt, så jeg
direkte kunne gøre dem opmærksom på dette snylteri.
<http://www.htmlresource.frac.dk/> har heller ikke en kontaktmulighed, så
man kan skrive direkte til ham og gøre ham opmærksom på det ulovlige i denne
framing.

Nogen her, der kender en kontaktadressepå html.dk?

Jeg har også skrevet direkte til Danny Jønsson angående dette.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk/

Fra : jopa

Dato : 15-05-05 10:52

Erik Ginnerskov skriblede bla:

> Nogen her, der kender en kontaktadressepå html.dk?

Joachim og Jonas følger skam ivrigt med i denne gruppe

--

Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : jopa

Dato : 15-05-05 10:55

jopa skriblede bla:
> Joachim og Jonas følger skam ivrigt med i denne gruppe

Glemte lige:
Hvis du skriver til admin@html.dk mon så ikke de modtager mailen

--

Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 15-05-05 10:59

jopa wrote:

> Glemte lige:
> Hvis du skriver til admin@html.dk mon så ikke de modtager mailen

Jeg kan da forsøge.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk/

Fra : Christoffer

Dato : 15-05-05 11:43

> Nogen her, der kender en kontaktadressepå html.dk?
Ikke den direkte, men du kan nok bruge http://www.html.dk/about/kontakt.asp
til noget

--
Christoffer

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 15-05-05 15:22

Christoffer wrote:
> Ikke den direkte, men du kan nok bruge
> http://www.html.dk/about/kontakt.asp til noget

Prøver den, for admin@html.dk svarer:

'554 <admin@html.dk>: Recipient address rejected: Access denied'

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 15-05-05 11:52

> [...]
>
> Jeg kunne desværre ikke selv på html.dk's side finde en kontakt, så jeg
> direkte kunne gøre dem opmærksom på dette snylteri.

Mon ikke det bare er manden der er inkompetent, så han ikke kan finde ud af
at lave et ordentligt link?

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 15-05-05 15:21

Per A wrote:

> Mon ikke det bare er manden der er inkompetent, så han ikke kan finde
> ud af at lave et ordentligt link?

Det er desværre mere end bare det. Manden er totalt inkompetent - han vil
undervise i at lave hjemmesider men aner åbenlyst ikke selv en dyt om
hvordan. Prøv at kigge i hans kildekoder.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk/

Fra : jopa

Dato : 15-05-05 16:07

> [...]
> vil undervise i at lave hjemmesider men aner åbenlyst ikke selv en
> dyt om hvordan. Prøv at kigge i hans kildekoder.

Hej Erik.
Tror såmænd han blot har linket forkert da han jo sådan set gør opmærksom

at de kan bruge den til hans egen er færdig.

Muligt han ikke er så dygtig men hans design er da rimeligt nydeligt, og
der
skal jo være plads til os alle.
Har du skrevet til ham om problemet

--

Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 15-05-05 16:56

jopa wrote:

> Muligt han ikke er så dygtig men hans design er da rimeligt nydeligt,

Ja, enig.

> og der
> skal jo være plads til os alle.

Igen enig, hvis ikke lige det var fordi han fører sig frem som han gør:

Han vil undervise i noget, han slet ikke fatter en dyt af.
Når man fortæller ham (efter hans rekvalme her i gruppen) at han skal se at
få det lært selv først, svarer han arrogant, at han da er ret kold overfor
andres mening om hans manglende evner.

> Har du skrevet til ham om problemet

Naturligvis.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk/

Fra : Tomasz Otap

Dato : 15-05-05 17:29

Erik Ginnerskov wrote:
> Det er desværre mere end bare det. Manden er totalt inkompetent - han vil
> undervise i at lave hjemmesider men aner åbenlyst ikke selv en dyt om
> hvordan. Prøv at kigge i hans kildekoder.

Desværre... det er ikke ulovligt at udtale sig med stor autoritet om
ting, som man ikke aner en dyt om. Ellers ville Internettet være blevet
banlyst for længe siden. :)

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 15-05-05 18:39

Tomasz Otap wrote:

> Desværre... det er ikke ulovligt at udtale sig med stor autoritet om
> ting, som man ikke aner en dyt om. Ellers ville Internettet være
> blevet banlyst for længe siden. :)

Det er desværre rigtigt. Men det giver en masse mennesker en masse unødige
problemer, som vi her i gruppen sidenhen skal prøve at rette op på.

Men genlæs tråden, hvis du har glemt den:

Emne: Skifte side
Dato: 09-05-05
kl.: 20:57

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk/

Fra : Tomasz Otap

Dato : 15-05-05 19:09

Erik Ginnerskov wrote:
> Det er desværre rigtigt. Men det giver en masse mennesker en masse unødige
> problemer, som vi her i gruppen sidenhen skal prøve at rette op på.
>
> Men genlæs tråden, hvis du har glemt den:

Joh, jeg husker den fint... men det er lidt af en Sisyfosopgave at
forsøge at kæmpe mod det på den måde, er det ikke? :)

Desuden: når søgeteknologier nu i højt grad definerer relevansen af
content på en side som proportionel til antallet af relevante sider, der
linker til indholdet, så er der vist ikke meget fare på færde her. ;)

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 15-05-05 19:31

Tomasz Otap wrote:

> Joh, jeg husker den fint... men det er lidt af en Sisyfosopgave at
> forsøge at kæmpe mod det på den måde, er det ikke? :)

Det ligner unægteligt. ;(

> [...]
> content på en side som proportionel til antallet af relevante sider,
> der linker til indholdet, så er der vist ikke meget fare på færde

Lad os håbe, at hans besøgstal i en meget lang fremtid forbliver lavt -
indtil han kan give sine brugere rigtig vejledning.

Desværre er jeg bange for jungletrommerne. Hvis nogen forvilder sig ind på
hans site og finder, at hans måde at forklare tingene på er god - uden at
være klar over, at forklaringerne ikke holder vand - kan det alligevel brede
sig som ringe i vand.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk/

Fra : Thomas Jari

Dato : 15-05-05 20:50

On Sun, 15 May 2005 11:49:46 +0200, "Erik Ginnerskov"
<erik@donotspammmeplease.invalid> wrote:

> [...]
>
>Nogen her, der kender en kontaktadressepå html.dk?
>
>Jeg har også skrevet direkte til Danny Jønsson angående dette.

Det er noget svineri, og manden er som du sikkert ved desværre ret
kold i røven over for andres meninger.

Nu er siden ikke indexeret af google endnu, men man kan da håbe at den
bliver bannet til helvede for duplicate content.

Thomas Jari
Alt Webdesign