Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fotoalbum til 13*18cm billeder?
Fra : michael bs

Dato : 14-05-05 23:36

Jeg har ledt men kan ikke finde fotoalbums, der er inddelt med henblik på 13
gange 18cm billeder.
Hvor kan man købe dem?
Findes der en god netshop, der handler med fotoalbums?

mvh Michael

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 15-05-05 09:42

"michael bs" <michaelschouFJERNDETTE@oncable.dkfjenogsådette> skrev i en
meddelelse news:42867d37$0$646$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Jeg har ledt men kan ikke finde fotoalbums, der er inddelt med henblik på
13
> gange 18cm billeder.

Det har jeg også kigget efter uden at finde det. Derimod har jeg fundet
lommer til ringbind til 13*18 og det synes jeg egentligt også er meget
bedre.

Steen

Fra : michael bs

Dato : 15-05-05 10:18

"Steen Jakobsen" <noway@nopost1.tele.xx>

> [...]
>
> Det har jeg også kigget efter uden at finde det. Derimod har jeg fundet
> lommer til ringbind til 13*18 og det synes jeg egentligt også er meget

Okay. Har du et link?
mvh Michael

Fra : den ægte fotomand

Dato : 16-05-05 11:21

> Okay. Har du et link?
> mvh Michael

mon ikke www.bantex.dk kan henvise dig til en forhandler i dit område, de
laver også andre formater. Og de sælger også alle mulige slags fotoalbum.

Mvh Per

Fra : pwee

Dato : 15-05-05 10:52

> [...]
> 13 gange 18cm billeder.
> Hvor kan man købe dem?
> Findes der en god netshop, der handler med fotoalbums?

man kunne jo forsøge med Google eller Webcrawler
og så selv vælge en mappe.
http://www.easytech.dk/p/2020
http://www.1a-angebote.net/Katalog/5907.php

vh peewe

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 15-05-05 21:51

> [...]
>Jeg har ledt men kan ikke finde
>fotoalbums, der er inddelt med henblik på 13

Betyder det, at du kan passe alle dine motiver ind i et
standardformat som 13x18?

Jeg foretrækker de gode gammeldags album, hvor billederne sættes
ind med fotohjørner. Til gengæld bliver stort set alle billeder
beskåret forinden, så ikke 2 billeder har samme mål. Og det er der
ingen standardalbums, der kan håndtere.

Vh. JIB